Office- och Eventkoordinator till Fastighetsägarna Syd - Malmö

Standby Workteam AB / Evenemangsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla evenemangsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Standby Workteam AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Vi gör fastighetsbranschens röst hörd. Fastighetsägarna ger branschen perspektiv och skapar goda förutsättningar för framtidens fastighetsägande. Vi arbetar för goda finansiella förutsättningar, rättvis hyressättning och stabila offentliga regelverk - för en väl fungerande hyresmarknad. I Fastighetsägarna Syd ingår Skåne, Blekinge och Kronobergs län. Huvudkontoret ligger i Malmö och lokalkontoren finns i Helsingborg, Karlskrona och Växjö. Här arbetar ett 25-tal medarbetare med opinionsbildning, medlemsservice, juridiska frågor, hyresförhandling och utbildning. Läs gärna mer på https://www.fastighetsagarna.se/om-oss/organisation/fastighetsagarna-syd/

Office- och Eventkoordinator till Fastighetsägarna Syd - Malmö

Gillar du att ge service ut i fingertopparna och tycker det vore kul med ett varierat och spännande arbete på ett företag som arbetar för att skapa de bästa förutsättningarna för framtidens fastighetsägande? Då är detta kanske ditt nästa jobb?
På Fastighetsägarna Syd ges du ett operativt ansvar för huvudkontoret i Malmö där administration för kontor, utbildning och event/gemensamma aktiviteter ingår i dina arbetsuppgifter.
Syftet med arbetet är att leverera god service till medlemmar som kontaktar och besöker Fastighetsägarna Syd samt medverka i utbildningar och event. Du har god kännedom om hela företaget, du stöttar kollegor och ser till att arbetet på kontoret flyter på.

I ditt ansvarsområde ingår bl.a:
• Utbildningsadministration och fakturering, praktiska göromål vid kurser.
• Marknadsföring av inbjudningar och anmälningar till utbildningar, konferenser och andra aktiviteter samt aktivt delta i Fastighetsägarnas nationella grupp för utbildning.
• Hantera och koordinera telefonväxeln, mail till info-adressen, och ta hand om kontorsbesökare.
• Inköp av kontorsmaterial/utbildningsmaterial och liknande.
• Administrativ hantering av vissa förmånsavtal.
• Posthantering, kontering av leverantörsfakturor.
• Kontakt med fastighetsskötaren och ansvara för att kontoret är representativt.
• Planera och koordinera externa event, t ex medlemsmöten och nätvärksträffar.
• Planera och koordinera interna gemensamma aktiviteter, t ex personalkonferenser.
• Backup till kollegor.



Publiceringsdatum
2024-03-15

Bakgrund
Erfarenhet av liknande arbete inom kundtjänst /reception /administration samt gärna erfarenhet av eventskoordinering. Du har god datorvana och erfarenhet av enklare fakturahantering.
Du är kvalitetsmedveten och har ett stort serviceintresse. Du är duktig på att kommunicera både i tal och skrift och har hög integritet. Du är strukturerad och noggrann och gillar att planera ditt arbete självständigt. Du är nyfiken och har också förmåga att kunna samarbeta och koordinera många olika typer av medlemsfrågor.

Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på huvudkontoret i centrala Malmö. Med start snarast möjligt.

I denna rekrytering samarbetar Fastighetsägarna Syd med Standby Workteam. Vi rekryterar löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733 763 988.

Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Standby Workteam AB (org.nr 556600-5475), http://www.standbyworkteam.se
211 38  MALMÖ

Arbetsplats
Standby

Kontakt
Rekryteringskonsult
Karin Dahlin
0733-763988

Jobbnummer
8544174

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Standby Workteam AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Standby Workteam AB: