Office Services sökes till familjärt företag!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Trivs du i en administrativ miljö där du dagligen underlättar för andra och bidrar till att dina kollegor får rätt förutsättningar? Vill du få möjligheten att arbeta ute på ett företag där de anställda värnar om varandra och samtidigt driver företaget framåt? Sök då tjänsten som Office Services redan idag!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Office Services kommer du att arbeta nära företagets produktionschef som också kommer vara med och stötta dig i ditt arbete. Du kommer bland annat att ordna med mötesarrangemang, fakturabearbetning, hjälpa anställda med åtkomstkontroller, sammanställa deras HSE-rapportering och vara ett stöd i den interna kommunikationen. Du kommer med andra ord att hantera olika uppgifter kopplade till olika områden och avdelningar i syfte att underlätta för dina kollegor som kan komma att behöva hjälp inför resor, med tidsrapportering med mera. Hos vår kund kommer du vara en del av ett team som består av 3 assistenter, 2 koordinatörer och en vaktmästare och dessa har du en tät dialog med då de ofta stött på samma problem som du på den avdelning de arbetar. Gruppen består av personer som arbetat olika länge vilket bidrar till en intressant dynamik som får gruppen att stäva efter att bli ännu bättre.
Mer konkreta arbetsuppgifter samt beskrivningar ges vid intervjutillfälle.


Om företaget
Vår kund arbetar med service, uppgradering och ombyggnationer av ångpannor, sodapannor och kraftverkspannor i processindustrin. De ingår i en Global koncern och är ca 300 anställda i Göteborg.

Din profil
Vi söker dig som är intresserad av en administrativ roll med arbetsuppgifter som varierar från dag till dag. Du är en driven person som inte är rädd för att hjälpa till, ta för dig eller plocka upp en hammare om det skulle behövas. Det är viktigt att din inställning är att saker går att lösa, att du har en bra kommunikationsförmåga och trivs tillsammans med andra kollegor. För att ha rätt förutsättningar och för att trivas i rollen som Office Services ser vi att du har som minst en gymnasieutbildning med administrativ inriktning, känner dig bekväm med att använda dator och behärskar svenska samt engelska i både tal och skrift.

Skallkrav:
• Gymnasieutbildning med administrativ inriktning eller vidareutbildning.
• Erfarenhet av att ha arbetat med Office-programvaran
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Grundläggande kunskaper kring data och oräddhet kring teknik

Meriterande:
• Erfarenhet av administration
• Tidigare arbetat med SAP
• Beredd att hjälpa till med det praktiska


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

För denna tjänst kommer du under vikariatet vara anställd av oss på Framtiden.


Villkor
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-03-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 15682
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mirjam Kjellberg mirjam@framtiden.com 0722176606

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
4037149

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: