Office & Mood Manager till börsnoterade Auto1

Carotte Staff AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Carotte Staff AB i Stockholm, Lidingö, Sundbyberg, Täby, Österåker eller i hela Sverige

Om vår kund

Auto1 är ett internationellt bolag som genom sin digitala plattform har innoverat bilbranschen. På bara några få år har de gått från att vara en start-up till ett börsnoterat mångmiljardbolag. Deras svenska huvudkontor ligger i Alvik, precis intill tunnelbanan. Bolaget har idag kontor i över 30 länder. Kontoret präglas av en internationell arbetsmiljö som är öppen, positiv och motiverande med platta hierarkier och korta beslutsvägar. På kontoret i Alvik arbetar cirka 110 personer.

Publiceringsdatum
2022-06-23

Om tjänsten
I rollen som Office & Mood Manager arbetar du brett med varierande uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du kommer dels att vara ansiktet utåt för bolaget och dina arbetsuppgifter innefattar bland annat ansvar för kontorets samtliga ytor, administrering av leverantörsavtal, inköp av kontorsmaterial, mejl- och telefonhantering.

Därtill har du en viktig del i medarbetarresan på företaget, där du bland annat är involverad av såväl on- som offboarding av ny personal. Löpande planerar du sociala aktiviteter för de anställda, exempelvis afterworks, personalfester och andra events. Du fungerar som spindeln i nätet och arbetar flexibelt med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden.

Tjänsten startar i juli och tillsvidare.

Vi söker dig som har

• Erfarenhet av liknande arbete, gärna inom reception

• God datorvana

• B-körkort

• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Du besitter en god social kompetens och är en skicklig kommunikatör, har lätt att skapa nya relationer, är resultatorienterad och gillar utmaningar. För att trivas och vara framgångsrik i rollen bör du vara en flexibel och prestigelös person, som trivs med en vardag i högt tempo och många kontaktytor. Du har en administrativ ådra, gillar att utveckla nya kontakter och älskar förstklassig service. Med en positiv attityd och engagemang så finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå i denna roll.

Om företaget
Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på constanze@carotte.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Carotte Staff AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Carotte Staff AB (org.nr 556858-0392)

Arbetsplats
Carotte Staff

Kontakt
Constanze Grossmann
constanze@carotte.se

Jobbnummer
6772140

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Carotte Staff AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Carotte Staff AB: