Office Manager till växande företag

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-09-21

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.

Om företaget
Företaget är en start-up som grundades med ambitionen att skapa en konkurrenskraftig leverantör inom sin bransch som idag domineras av utomeuropeiska aktörer. Som anställd hos företaget kommer du vara med på en spännande resa med goda möjligheter att utvecklas och bidra till företagets tillväxt.

I oktober flyttar företaget till nybyggt kontor specialdesignat för att uppfylla bolagets höga krav på design och behov och med Stockholms vackraste utsikt. På det nya kontoret vid Slussen i Stockholm finns plats för 50 kollegor med världsledande kompetens inom olika områden. För företaget är mångfald en självklarhet och en förutsättning för att lyckas är att alla medarbetare känner att de bidrar till att göra skillnad för Europa och värdesätts.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Office Manager hos evroc har du en central roll i företaget där du får möjlighet att arbeta med stor variation inom service och administration. Då evroc är ett nytt och växande bolag kommer du ha en varierande och flexibel roll där ingen dag är den andra lik. Du kommer att ha ett helhetsansvar för att hålla ordning och reda på kontoret och du arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande kontorsmiljö för både medarbetare och besökare. Vidare kommer du att ta emot och välkomna gäster och ge professionell service till alla kontorets besökare. Därtill arbetar du koordinerade där du bland annat har hand om bokningar och att arrangera samt förbereda resor, konferenser, möten, event och gemensamma frukostar samt fika. Du ansvarar även för beställningar av kontorsmaterial, mat och dryck. I det administrativa arbetet ingår exempelvis posthantering, ta emot och hantera leverantörsfakturor samt följa upp leverantörsavtal. Du förbereder och deltar även i introduktionen av nyanställda och hjälper dina kollegor i hanteringen av kandidatinflödet. Övergripande arbetsuppgifter:

• Helhetsansvar att hålla ordning och reda på kontoret
• Ta hand om bokningar och arrangera samt förbereda resor, konferenser, möten, event och gemensamma frukostar samt fika
• Ta emot och välkomna gäster
• Beställning av kontorsmaterial, mat och dryck
• Administrativt arbete samt introduktion av nyanställda

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av att arbetat med service, gärna i en liknande tjänst
• Goda data och systemvana
• Mycket goda kunskaper i svenska, i tal och skrift

För att trivas i rollen som Office Manager hos evroc ser vi att du är person som brinner för att ge god service till såväl kollegor som besökare. Då du kommer vara ansiktet utåt för evroc ser vi att du har förmågan att skapa en välkomnande stämning, är positiv och har ett prestigelöst förhållningssätt. Du är driven och nyfiken i din yrkesroll och har förmågan att ta egna initiativ och bidrar till förbättringar och effektiviseringar för att få kontoret flyta på bättre. Vidare ser vi att du trivs i en koordinerande och varierande roll där du tar eget ansvar i ditt dagliga arbete och har förmågan att strukturera och

Övrig information:

Start: 9e oktober
Plats: Slussen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Amanda Soldati
amanda.soldati@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8129776

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: