Office Manager till snabbväxande bolag på Södermalm

Jurek Rekrytering & Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-10-14

Dina arbetsuppgifter
För vår kunds räkning söker vi omgående en Office Manager till bolagets huvudkontor i Stockholm. Kontoret har precis flyttat till nya lokaler och du kommer att axla en viktig roll inom den närmsta tiden genom att se till att kontoret och dess processer fungerar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat:

• Samordna och koordinera inköp samt skapa processer och planera för inköp framöver.
• Utvärdera funktionaliteten av det nya kontoret samt sammanställa framtida behov.
• Utveckla processer rörande kontoret (exempelvis bokning av konferensrum och hantering av lokalernas larm) och kommunicera dessa på ett tydligt sätt till personalen.
• Planera och koordinera företagsevents, så som gemensamma fester och tillställningar.
• Vara ytterst ansvarig för kontorsmiljön och se till att det alltid är trevligt och trivsamt.
• Ha kontakt och ansvara för kravställning gentemot externa samarbetspartners, exempelvis städbolag.
• Bemanna receptionen vid behov.

Du leder och fördelar arbetet till bolagets receptionist och rapporterar till bolagets HR Manager.

Vem är du?

Vi söker dig som har erfarenhet av liknande roller sedan tidigare, minst ett halvår tidigare. Du är nu redo för nästa utmaning och ser fram emot att vara en del av en organisation som präglas av prestigelöshet och ett högt arbetstempo. Som person är du driven, självgående och proaktiv. Du har "skinn på näsan" och vågar ta ett stort ansvar och fatta egna beslut. Bolaget präglas av en internationell karaktär och det är av stor vikt att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

Du erbjuds

Tjänsten är ett konsultuppdrag på initialt tre månader, men för rätt person finns möjlighet till förlängning. Vi söker dig som är tillgänglig för en ny tjänst omgående då behovet hos vår kund är brådskande. För eventuella frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Malin Alexandersson på tel: 0733-330010 alternativt på malin.alexandersson@jurek.se .

Vi intervjuar löpande till denna tjänst och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt via vår hemsida www.jurek.se .

Start:

Omgående.

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Sista ansökningsdag

Snarast!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3022
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Alexandersson

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2479632

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning: