Office Manager Till Ryska Posten
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker en Office Manager som vill vara en del av vår framgång. Tjänsten är på heltid med start i augusti 2019, dock kommer upplärning ske under sommaren. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Ryska Posten startade en gång i tiden som en budfirma i Stockholm men har i takt med kundernas förtroende växt till ett fullserviceföretag. Idag är vi totalt fem företag i Ryska Posten-familjen som riktat in oss på olika delar av service för att på så sätt kunna täcka våra kunders behov, vad det än må vara.Vi är ett gäng ja-sägare som drivs av utmaningar och att träffa nya människor.
I takt med att vi ständigt växer behöver vi nu förstärkning av en ny social stjärna på kontoret. Som Office Manager på Ryska Posten kommer du ha en varierande tjänst där du främst ska vara ansiktet utåt för kunder och besökare, ansvara över kontoret och även hjälpa till med diverse arbetsuppgifter inom alla bolag som tillhör Ryska Posten-familjen.
Ryska Posten sitter i prisbelönta moderna designlokaler på Gärdet i Stockholm med goda kommunikationer för både buss, tåg och bil. Gemensamt för alla bolag inom Ryska Posten-familjen är att vi vill arbeta med människor som brinner för att ge god service och som lämnar oväntade och positiva avtryck. Vi växer ständigt, har högt i tak och korta beslutsvägar vilket ger dig möjlighet att påverka och utveckla tjänsten med tiden. Sist men inte minst ser vi till att ta hand om varandra och tycker det är extremt viktigt att man trivs och har roligt på jobbet.
Publiceringsdatum2019-06-14ArbetsuppgifterSom Office Manager på Ryska Posten kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer bland annat att:
• Ta emot kunder och besökare i receptionen
• Koordinera och förbereda möten
• Hantera post, leveranser och inköp
• Se till att köket är snyggt och rent
• Kontakt med fastighetsägare och leverantörer
• Inköp av kontorsmaterial
• Vara behjälplig vid ärenden för samtliga bolag
Tjänsten passar dig som vill arbeta på ett ungt företag där ingen dag är den andra lik. För dig som visar framfötterna finns oändligt med utvecklingsmöjligheter.
VI SÖKER DIG SOM
• Har arbetat inom reception tidigare
• Har arbetat inom serviceinriktade yrken
• Har möjlighet att vara flexibel
• Har goda kunskaper i Officepaketet
• Har lätt att skapa kontakt och relationer med människor
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Har b-körkort
Som person är du prestigelös, lösningsorienterad, ett socialt geni och trivs i en öppen och fartfylld miljö där alla samarbetar och tar hjälp av varandra.
INFORMATION OM FÖRETAGET
www.ryskaposten.se (
http://www.ryskaposten.se/)www.ryskapostenbemanning.se (
http://www.ryskapostenbemanning.se/)www.ryskapostenskafferi.se (
http://www.ryskapostenskafferi.se/)www.ryskapostenevent.se (
http://www.ryskapostenevent.se/)www.ryskapostenalltiallo.se (
http://www.ryskapostenalltiallo.se/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4834048
Observera att sista ansökningsdag har passerat.