Office Manager till IT-bolag i Kista

Jurek Rekrytering & Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2016-09-21

Dina arbetsuppgifter
För vår kunds räkning söker vi nu en Office Manager till ett IT-bolag i Kista. Rollen kommer att vara bred, men dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta;

• Ansvara för telefonväxel
• Ta hand om post
• Se till att det ser bra ut på kontoret, att det alltid är rent och fint i allmänna utrymmen
• Ta hand bud/order
• Sköta om kaffemaskin och diskmaskin
• Administrera och koordinera inför events
• Ha hand om resebokningar
• Beställa kontorsmaterial
• Vara behjälplig för vaktmästare

Du kommer att fungera som "spindeln i nätet" på kontoret och ofta vara ute på ärenden. Du har din bas på kontoret, men många av dina arbetsuppgifter kommer att vara ad-hoc.

Vem är du?

Till denna tjänst söker vi dig som har cirka 1-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som är tillgänglig omgående. Du tycker om att arbeta brett och självständigt och trivs med att tillhöra ett team där du bidrar med positiv energi. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad, strukturerad och prestigelös. Du kommer att ha kontakt med ambassader och internationella organisationer, därför är det viktigt att du har lätt för Engelska både i tal och skrift. Du tycker om att arbeta högt till lågt, vissa dagar är du på språng i olika ärenden och andra dagar är du på kontoret. Du tycker om att arbeta administrativt samtidigt som att du har ett affärssinne och inte är rädd för att kavla upp ärmarna vid behov. Vi ser även att du har erfarenhet av arbete i MS Officepaketet och du är en van användare av Excel.

Du erbjuds

En utmanande och spännande roll hos ett bolag med driv och engagemang. Arbetsuppgifterna är varierande och ingen dag är en andra lik. Kontoret ligger placerat i Kista. Du kommer initialt att vara anställd som konsult hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och uppdraget löper till en början sex månader, sedan för rätt person finns det chans till anställning direkt hos kund. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Victoria Dall på victoria.dall@jurek.se . Välkommen med din ansökan via www.jurek.se . Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Start:

Omgående

Ersättning
Enl. ök

Sista ansökningsdag

Intervjuer sker löpande

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3993
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Victoria Dall

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3060487

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning: