Office manager till IT företag i city

Avanzera Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Avanzera Bemanning

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi nu en Office Manager till deras nya kontor city. Uppdraget ska tillsättas så snart som möjligt och beräknas pågå i 6 månader, med möjlighet till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2014-03-17

Dina arbetsuppgifter
Rollen som Office Manager ställer krav på att prestigelöst kunna jobba högt som lågt och vara spindeln i nätet på kontoret. Arbetsuppgifterna kommer bland annat innefatta att:

• Ge support till cheferna inom företaget
• Koordinera mötesagendor
• Hantera fakturor och kostnadsrapportering
• Sköta logistiken kring nyanställda
• Sammanställa presentationer inför möten
• Koordinera workshops, möten och konferenser samt arrangera luncher och middagar
• Besvara inkommande samtal och välkomna besökare till kontoret
• Scanna in avtal, uppdatera telefonlistor och hantera inkommande post
• Hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen
• Boka resor och hotell till medarbetare

Bakgrund
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Du är van att arbeta internationellt och det är meriterande om du har arbetat nordiskt. Du behärskar både engelska och svenska och har goda kunskaper i Office - paketet. Som person är du ansvarsfull, driven och lösningsorienterad. Du är social, nätverkande och trivs att arbeta i team. Arbetet kommer kräva en god förmåga att prioritera och hantera flera olika uppgifter parallellt.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-03-19
Ange följande referens när du ansöker: 337
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Pellmyr 08-54528304
Helena Elvin Guillemain 08-54528305

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Jobbnummer
1810587

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: