Office Manager till Internationellt företag i Solna

Snow Software AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Snow Software AB i Stockholm, Solna eller i hela Sverige

Snow Software AB is an AAA-rated well established and growing company working with SAM (Software Asset Management). It is one of Sweden's fastest growing companies and was appointed Gasell 2010 and 2011 by Dagens Industri. We are about 43 employed in the Swedish office and a total of about 85 in the group. Snow Software AB is experts in SAM and develops systems for monitoring of software licenses. The modular products include among other features such as inventory of hard- and software, usage statistics, license monitoring and application deployment. Snow's mission is to enable businesses to take control of and maximize the value of their software assets. Snow Software AB is one of the leading suppliers of SAM solutions.

The company was founded in 1997 and is present in Sweden, Norway, England, Germany, Denmark, The Netherlands and USA, and is represented in 15 countries through partners and resellers. Customers are municipalities, counties, schools, banks as well as medium to large private companies

Vill du arbeta i en internationell och snabbväxande miljö? Denna anställning är perfekt för dig som kan arbeta självständigt, är proaktiv, serviceinriktad, organiserad, strukturerad och förstår värdet av att ge god, effektiv och snabb service.

Publiceringsdatum
2012-11-12

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i en avdelning bestående av totalt sex personer. Avdelningen är en gemensam servicefunktion för samtliga bolag i koncernen.

Som Office Manager har du ett brett ansvarsområde. Du ansvarar för besök/växel, för upphandling av kontorsrelaterade tjänster och produkter, sköta allt administrativt kring nyanställningar, eventansvarig och mycket mer. Dessutom kommer du även att arbeta med olika finansiella uppgifter som arkiv, utbetalningar, boka betalningar för kunder och leverantörer, skanning och kodning av leverantörsfakturor och hjälpa ekonomiavdelningen med andra finansiella uppgifter.

Lämplig bakgrund och personliga egenskaper:
Vi tror att du tidigare har arbetat som kontorschef under några år. Tidigare erfarenhet av upphandling, operatör/växel tjänsten är ett måste, liksom körkort.

Eftersom du kommer att ha mycket kontakt med utländska leverantörer och kunder det kräver därför att du är flytande i engelska. Andra språk som är meriterande är tyska, spanska eller holländska.

Du måste ha ett öga för administration vara en orädd lagspelare som är energisk, anpassningsbar, serviceinriktad och med stor vilja att göra detta kontor till ett av de bästa.

Eftersom företaget befinner sig i ett expansivt skede är det viktigt att du som person kan arbeta självständigt, är flexibel, trivs i en hektisk miljö, har en hel del energi och är en proaktiv doer.

Ta chansen och bli en del av ett ambitiöst och positiv team som är glada och stolta över sitt arbete!

Så ansöker du
Ovanstående tjänst är en rekrytering. Ansök tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Marie Bergsman på telefonnummer 08-407 55 55. Tillträde snarast möjligt

Arbetstider och omfattning
Heltid (7.45-16.30)

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marie Bergsman

Företag
Snow Software AB

Adress
Snow Software AB
10391 Stockholm

Jobbnummer
1388828

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Snow Software AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Snow Software AB: