Office Manager till IMI i Hässleholm

Industri-Matematik International AB / Receptionistjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Industri-Matematik International AB i Kristianstad, Hässleholm, Göteborg, Linköping, Östersund eller i hela Sverige

Vi söker en driven Office Manager med ett öga för detaljer
Vill du ansvara för ett välkomnande kontor i toppskick och medarbetarupplevelser utöver det vanliga? Vi söker dig som har ett brinnande intresse för att skapa mervärde, göra det lilla extra och som har ett öga för detaljer.
IMI är en ledande mjukvaruleverantör inom hållbar logistik, order- och lagerhantering. Med Priveq som ny ägare är vi i en spännande tillväxtresa och på vårt kontor i Hässleholm är vi nu 50 engagerade medarbetare, där merparten arbetar med att utveckla vår mjukvaruprodukt. Som Office Manager hos oss på IMI ingår du i People & Culture-teamet och rapporterar till vår People and Culture Manager Sandra. I ditt team ingår också vår Office Manager i Linköping och vår HR Business Partner. Tillsammans jobbar vi för att skapa värde för alla anställda på IMI. Som team gör vi vårt yttersta varje dag för att skapa den bästa arbetsplatsen för våra kollegor i stort och smått.
Som Office Manager ansvarar du för...
I den här rollen har du ett övergripande ansvar för atmosfären och miljön på IMI:s kontor i Hässleholm genom att säkerhetsställa den bästa gäst- och medarbetarupplevelsen. Som Office Manager arbetar du dedikerat för att skapa en arbetsmiljö där IMI:s kultur frodas. Tjänstens omfattning är heltid med närvaro på kontoret måndag till fredag.
Som Office Manager är du glädjespridaren som tar emot våra besökare och medarbetare med ett leende på läpparna. Dagligen ser du till att kontoret ser snyggt ut och alla möten rullar på friktionsfritt. Du har en stor roll i att sätta stämningen på kontoret och kommer att vara den som arrangerar trivselaktiviteter. Du är vår kontaktperson utåt både mot leverantörer och vår hyresvärd, du har koll på detaljer och koordinerar all kontorsadministration.
Som en del i People and Culture-teamet kommer du att vara ett administrativt stöd för chefer, HR och ekonomi. Du kommer bland annat vara delaktig i onboardingprocessen för nya medarbetare och kommer tillsammans med våra chefer säkerställa en god integration mellan våra team på kontoret. Som Office Manager älskar du människor och service, du förstår när kollegor behöver din hjälp och ställer gärna upp.

Publiceringsdatum
2022-09-30

Profil
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, givetvis har du en god datorvana och en administrativ förmåga. Du brinner för att skapa mervärde för medarbetare och har ett genuint engagemang i att bidra till en god stämning och arbetsmiljö. Du är initiativtagande och har ett stort eget driv samtidigt som du har förmågan att arbeta proaktivt. I denna roll är det av största vikt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
Du kommer att ha en viktig roll i vår resa mot att bli en av Sveriges bästa arbetsplatser. För att trivas i rollen ser vi det som naturligt att du känner igen dig i våra värdeord: Pålitlig, Kreativ, Engagerad, Flexibel och Tillsammans. Våra värdeord är grundpelarna för vår företagskultur på IMI, för oss är det viktigt att du sympatiserar med våra värdeord och att du vill agera som en ambassadör för kulturen på IMI. Tillsammans kommer vi i People & Culture teamet ständigt utveckla arbetet med att bibehålla och utveckla den fina kultur som IMI har i takt med att vi växer.
Vi är IMI!
IMI är en kreativ arbetsplats som ger alla anställda möjligheter till variation och utveckling i arbetet. Vår strävan är engagerade medarbetare som kan påverka innehållet i arbetet och företagets inriktning i stort. Flexibilitet och pålitlighet präglar vårt arbetssätt och tillsammans arbetar vi medvetet för att skapa bra trivsel och gemenskap.
Hos oss på IMI råder övertygelsen att din trivselnivå på jobbet är direkt avgörande för hur du presterar. Vi är måna om att du har en balans mellan arbete och fritid och känner att du kan utvecklas i din roll. Vi är certifierade av Great Place To Work och vårt mål är att år 2025 vara i topp på listan över Sveriges bästa arbetsplatser. I det arbetet kommer du som Office Manager ha en stor möjlighet att påverka och vara en viktig del i vår resa att bli en av Sveriges bästa arbetsplatser.
Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till vår People and Culture Manager, Sandra via mail sandra.karlsson@im.se eller 0702 80 30 13.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Industri-Matematik International AB
Norra Stationsgatan 6B, HÄSSLEHOLM
29131 KRISTIANSTAD

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Industri-Matematik International AB (org.nr 556102-7680), https://im.se/
Norra Stationsgatan 6b, Hässleholm (visa karta)
291 31  KRISTIANSTAD

Arbetsplats
IMI

Kontakt
People and Culture Manager
Sandra Karlsson
sandra.karlsson@im.se
0702 80 30 13

Jobbnummer
7031430

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Industri-Matematik International AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Industri-Matematik International AB: