Office Manager till IHM Business School

Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för IHM Business Schools räkning en Office Manager på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN:

Vi söker nu en serviceinriktad Office Manager till vår kund IHM Business School. IHM Business School är en privat, fristående affärsskola helägd av den ideella stiftelsen IHM. Verksamheten bedrivs vid egna skolor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Kalmar och ute hos våra kunder. IHM utvecklar kompetensen som utvecklar näringslivet. Uppdraget är att erbjuda människor och företag affärsutbildningar och samarbeten som är till nytta nu och i framtiden. Deras primära kompetensområden är inom marknadsföring, affärsutveckling, ledarskap, verksamhetsstyrning, försäljning och affärsekonomi. IHM formar och låter sig formas av omvärlden mitt i ett internationellt näringsliv som är under ständig förändring.

Tjänsten är baserad i Stockholm och skolan är belägen vid Stadshagen. Det är ett vikariat på tre månader med stor chans till förlängning och en löpande tjänst. Arbetstiderna är måndag - fredag klockan 07.30 - 15.30. Det är viktigt att du är flexibel med arbetstiderna då skolans öppettider är klockan 07.30 - 19.30. Önskemålet är att du kan starta omgående.

Som Office Manager så har du en varierad roll där du bland annat ansvarar för att den dagliga driften av verksamheten fungerar, ser till att alla rutiner följs, bemanna receptionen, ansvar för lokalerna, administration, ta emot besökare, arbetsleda dina medarbetare i receptionen, schemaläggning och se till att det är snyggt och rent.

För att trivas i rollen så är du social och tycker verkligen om att arbeta med service och hjälpa andra människor. När du ställs inför nya utmaningar så har du inställningen att det ordnar jag och gör göra det lilla extra för att hitta den bästa lösningen. Vi söker dig som vill ha en långsiktig tjänst på ett spännande företag med utvecklingsmöjligheter.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

ARBETSUPPGIFTERNA:

Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Se till att den dagliga driften av verksamheten fungerar

Ta emot och välkomna besökare/elever

Mail- och telefonservice

Post- och budhantering

Se till att det är snyggt och rent i lokalerna

Hantera beställningar

Kontakt med leverantörer

Planera och anordna event

Arbetsledaransvar för dina medarbetare i receptionen

Schemaläggning och bemanning av extrapersonal

Ansvarig för externuthyrningen av lokalerna

Hantering av nycklar och larmkoder

Andra administrativa uppgifter som exempelvis fakturahantering

VI SÖKER DIG SOM:

Har tidigare arbetat som Office Manager eller receptionist

Har en bakgrund inom servicebranschen

Har erfarenhet av administration

Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat

Har goda kunskaper i Officepaketet

Som person är du social, initiativtagande och lösningsorienterad. En självklarhet är att du är serviceminded och prestigelös. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och har en positiv inställning. Vi ser även att du är självgående, ordningsam och flexibel.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-10-28

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Kontakt
Marlen Plånborg
marlen.planborg@rpbemanning.se

Jobbnummer
6076231

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: