Office Manager till IBX Platform/Capgemini

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

About Capgemini Procurement Services

Capgemini, one of the world's foremost providers of consulting, technology and outsourcing services, has recently launched "Procurement as a Service". This service concept seamlessly integrates IBX On-demand procurement tools, strategic and operational outsourcing services and consulting.
The IBX On-demand Platform represents a complete set of software tools for the procurement organization, like IBX eProcurement and IBX eSourcing, all delivered on-demand. With this solution suite Capgemini Procurement Services provide clients inroads into leading practices in the industry and drives year over year savings directly to the bottom line.
With around 120,000 people in 40 countries, Capgemini reported in 2011 global revenues of EUR 9.7 billion.

More information is available at:
www.capgemini.com/Procurement
www.ibxplatform.com

Publiceringsdatum
2012-06-07

Om tjänsten
IBX Platform söker nu en person som dels kommer att fungera som Office Manager, dels som koordinator av den kontorsflytt som företaget genomgår under början av 2013. Rollen som Office Manager är mycket varierande och du kommer att ansvara för lokalerna i stort, allmänna kontorsgöromål, reception, konferens, telefoni, administration, planering av events etc. Som flyttkoordinator kommer du att arbeta nära en ansvarig projektledare och vara drivande i allt som har med flytten att göra.

Möjligheter

IBX inom Capgemini koncernen, erbjuder en dynamisk organisation med trevliga och drivna människor samt stora utvecklingsmöjligheter. Variationen i rollen innebär att ingen dag är den andra lik och du kommer att få stor frihet under ansvar.

Kvalifikationer
Vi ser att du har tidigare erfarenhet från funktioner inom back-office, service och administration. Du är flytande i svenska samt i koncernspråket engelska och du har god kunskap i Officepaketet. Övriga språkkunskaper är meriterande.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en glad och positiv person som har en utpräglad känsla för service och samarbete. Arbetets natur kräver även att du kan arbeta självständigt samt att du är strukturerad och stresstålig.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Tjänsten är ett vikariat på heltid med start senast 2012-08-01 och sträcker sig minst ett år framåt. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning och en fortsatt karriär hos IBX Platform/Capgemini. Du kommer till en början att vara anställd hos Hero och arbeta på uppdrag för IBX Platform/Capgemini.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=221

Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på telefon 08 400 25 860 alt viktoria.berg@hero.se .

Vi ser fram emot din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860, viktoria.berg@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
1265543

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: