Office Manager till ett globalt företag inom fordonsindustrin

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en positiv person, som gillar att jobba med människor, har ett stort engagemang och en förmåga att jobba självständigt och strukturerat? Då har vi det perfekt jobbet för dig hos vår kund inom fordonsindustrin med start omgående

Publiceringsdatum
2018-06-01

Om tjänsten
Som Office Manager kom du hantera alla dagliga uppgifter som rör kontoret och se till att arbetet fungerar smidigt. I dina arbetsuppgifter ingår det att beställa, ta emot och kontrollera leveranser. Supporta ledningen och boka in intervjuer samt administrativa uppgifter. Kontoret är beläget centralt i Stockholm.

I din roll som Office Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ansvara och övervaka övergripande underhåll av kontoret
• Administrativa uppgifter, beställningar, boka in intervjuer
• Planera interna event på kontoret

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande tjänst, du är van vid att arbeta med konfidentiell information, flytande i engelska, självgående och har en god kommunikativ förmåga.

Vidare ser vi att du är strukturerad. Gillar att planera och organisera. Och är en teamplayer ut i fingerspetsarna.

Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av liknande tjänst
• Flytande i engelska
• Van användare av Microsoft Office - paketet

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Office Manager är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående tom 31/12 2018. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Jelena Dogas via 073 684 72 92

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Office Manager, Fordonsindustrin, Fordon, Bil, Stockholm, Adecco, kontorsassistent

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jelena Dogas

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4181046

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: