Office Manager till bolag inom management consulting!

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Stockholm
2022-08-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager till bolag inom management consulting!" (publicerad 2022-08-26) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-08-05

Om tjänsten
Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå? Trivs du i en roll med varierande arbetsuppgifter i en internationell miljö? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu en lösningsorienterad och serviceinriktad Office Manager till Alvarez & Marsal i centrala Stockholm.

Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget
Alvarez & Marsal är ett ledande globalt professionellt tjänsteföretag som tillhandahåller rådgivning, förbättring av affärsresultat och hanteringstjänster. När konventionella tillvägagångssätt inte räcker för att skapa transformation och driva förändringar, söker kunderna vår djupa expertis och förmåga att leverera praktiska lösningar på sina unika problem. Företag, investerare och statliga enheter runt om i världen vänder sig till Alvarez & Marsal (A&M) för ledarskap, handling och resultat.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Office Manager kommer du arbeta brett med att stötta organisationens olika avdelningar och ingen dag är den andra lik. Du kommer ha en nyckelroll där du har mycket kontakt med såväl interna som externa. Exempel på arbetsuppgifter är:

• Ansvara för att välkomna externa besökare och hänvisa besökare till lämplig person
• Säkerhetsställa att kontorsytor håller hög standard
• Boka bud och organisera alla inkommande och utgående inlägg på lämpligt sätt
• Beställa lagerförnödenheter till kontoret
• Kontraktsförhandlingar med leverantörer
• Stötta finansteamet med ekonomiärenden såsom fakturering och utläggshantering
• Organisera kund- och teamevenemang
• Skapa samt redigera kundpresentationer
• On boarding av nyanställda

Du erbjuder administrativt stöd till organisationens olika avdelningar och kommer bland annat att arbeta nära VD, ekonomiavdelning, IT samt HR.

Kvalifikationer
För att passa som Office Manager hos behöver du:

• Ha tidigare erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.
Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av att använda Workday, Concur och Salesforce

Som person är du lösningsorienterad och flexibel. Du har god initiativförmåga och är inte rädd för att våga testa nytt. Du är strukturerad och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Vidare har du även god samarbetsförmåga och vill vara del av ett mångsidigt, internationellt team.

Utöver detta är du en person som hanterar konfidentiell information efter maximal diskretion.

Övrig information
Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Start för uppdraget är omgående och tjänsten är en tillsvidareanställning. Arbetstiderna är måndag - fredag kl. 8.30 -17.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du får din anställning hos oss på KFX HR-partner.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4851".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm AB

Kontakt
Lisa Hägglund
lisa.hagglund@kfx.se

Jobbnummer
6861983

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: