Office Manager, Stockholm

Advokatfirman Lindahl i Stockholm AB / Övriga jobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Advokatfirman Lindahl i Stockholm AB i Stockholm

Lindahl är en av Sveriges ledande advokatbyråer med närmare 400 medarbetare på sex kontor i Sverige. Vi är en affärsjuridisk fullservicebyrå och vi kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och bra gemenskap. Nu söker Stockholmskontoret en Office Manager. I rollen som Office Manager har du det övergripande ansvaret för vår reception, konferensservice och kontorsutrymmen. Du säkerställer att dessa funktioner fungerar på daglig basis men ansvarar också för att utveckla dessa i enlighet med verksamhetens behov. Du rapporterar till vår Administrativa chef och tjänsten är placerad centralt i Stockholm.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Kontors- och driftansvarig
• Personalansvar över reception och konferensavdelningen (4 personer)
• Larm och säkerhet på kontoret, sammankallande gällande utbildning och ansvarig för det kontinuerliga brandskyddsarbetet
• Ansvarig för avtal och leverantörer gällande kontoret (inklusive upphandling och bevakning av lokalrelaterade avtal)
• Mobilansvarig
• Intern kommunikation

Parallellt med ovan uppgifter leder du löpande projekt av olika omfattning på kontoret. Tjänsten ställer höga krav på kvalitet, servicenivå och att du arbetar proaktivt i förhållande till deadlines. Du är intresserad av människor, har en positiv och tillgänglig attityd samt god samarbetsförmåga. Du löser situationer när de uppstår och är van att arbeta under förändring och utveckling.

Kvalifikationer och erfarenhet
Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av liknande arbete.
Du har ett strukturerat arbetssätt, prioriterar rätt saker och löser gärna praktiska frågor, både självständigt och i nära samverkan med andra. Du har lätt för att kommunicera med anställda och leverantörer.
Grundläggande krav för tjänsten är att du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift samt behärskar Office-paketet.

Personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är prestigelös, positiv, ansvarstagande, noggrann och inser det viktiga i att leverera god service. Du är en utpräglad ordning-och-redaperson med integritet samt med god analytisk förmåga.

Vi bearbetar ansökningar löpande så skicka in din ansökan redan idag via www.lindahl.se/ledigatjanster.

Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Karolina Kranberg via karolina.kranberg@lindahl.se

Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är på heltid och omfattar 37,50 h/vecka. Arbetstider: måndag-fredag 08.30-17.00.

Publiceringsdatum
2017-07-12

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-27

Företag
Advokatfirman Lindahl i Stockholm AB

Adress
Advokatfirman Lindahl i Stockholm AB
11121 STOCKHOLM

Kontorsadress
Mäster Samuelsgatan 20

Jobbnummer
3602754

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Advokatfirman Lindahl i Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Advokatfirman Lindahl i Stockholm AB: