Office manager sökes till kapitalförvaltningsbolag

Adecco Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
2023-01-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office manager sökes till kapitalförvaltningsbolag" (publicerad 2023-03-21) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Älskar du service och gillar att koordinera? Är du en stjärna på administration? Då har vi tjänsten för dig!

Som Office Manager på ansvarar du för den dagliga driften av kontoret, samt övriga koordinerande och administrativa uppgifter. Du rapporterar till Head of Administration i Oslo och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

På Stockholmskontoret:
• Ta emot besökare, inkommande samtal och hantera e-post
• Förbereda mötesrum för interna/externa möten
• Koordinera och hjälpa till att driva sociala aktiviteter för kontoret
• Se till att hälso- och säkerhetsrutiner är uppdaterade
• Hålla kök och kontorsutrymmen representativa
• Hålla kontakten med hyresvärd och IT-supportfunktion för att säkerställa att allt i lokalerna fungerar smidigt
• Köpa kontorsmaterial och matvaror samt ordna lunch/catering vid behov
• On- & offboarding boarding av medarbetare
• Kontoret ligger centralt inne i Stockholm med stora och ljusa lokaler

Tjänsten är som ett konsultuppdrag via Adecco med start omgående. Inledningsvis kommer tjänsten vara på 6 månader, med extremt goda chanser till förlängning alternativt en permanent position hos bolaget.

Övriga arbetsuppgifter:
• Organisera större möten och evenemang
• Stötta med schemaläggning och kalenderhantering för interna och externa parter
• Stötta kontoren (då främst Stockholmskontoret) med olika administrativa uppgifter
• Samarbeta tätt med administrationsteamen på de andra kontoren

Vi söker dig som:
• Har erfarenhet från en liknande roll som Office Manager, Executive Assistant, PA eller kontorsassistent
• Är serviceinriktad och gillar att utföra praktiska arbetsuppgifter
• Trivs i en snabbrörlig miljö där brådskande arbetsuppgifter kan uppstå
• Har ett strukturerat och proaktivt förhållningssätt
• Är en positiv, utåtriktad och social person
• Är en väldigt van användare av MS Office-paketet, inklusive MS Outlook och PowerPoint, och har lätt för att sätta dig in i nya IT-system
• Är professionell och bra på att kommunicera, både muntligt och skriftligt på svenska och engelska

Publiceringsdatum
2023-01-16

Kontaktuppgifter för detta jobb
Har du frågor gällande regsitrering vänligen kontakta info@adecco.se
Har du frågor gällande rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se

Sökord
Finans, Adecco, Stockholm, Oslo, Private Equity,

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-40306".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Jesper Jenefjärd

Jobbnummer
7344850

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: