Office manager sökes till kapitalförvaltningsbolag
Adecco Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
2023-01-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office manager sökes till kapitalförvaltningsbolag" (publicerad 2023-03-21) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Älskar du service och gillar att koordinera? Är du en stjärna på administration? Då har vi tjänsten för dig!
Som Office Manager på ansvarar du för den dagliga driften av kontoret, samt övriga koordinerande och administrativa uppgifter. Du rapporterar till Head of Administration i Oslo och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
På Stockholmskontoret:
• Ta emot besökare, inkommande samtal och hantera e-post
• Förbereda mötesrum för interna/externa möten
• Koordinera och hjälpa till att driva sociala aktiviteter för kontoret
• Se till att hälso- och säkerhetsrutiner är uppdaterade
• Hålla kök och kontorsutrymmen representativa
• Hålla kontakten med hyresvärd och IT-supportfunktion för att säkerställa att allt i lokalerna fungerar smidigt
• Köpa kontorsmaterial och matvaror samt ordna lunch/catering vid behov
• On- & offboarding boarding av medarbetare
• Kontoret ligger centralt inne i Stockholm med stora och ljusa lokaler
Tjänsten är som ett konsultuppdrag via Adecco med start omgående. Inledningsvis kommer tjänsten vara på 6 månader, med extremt goda chanser till förlängning alternativt en permanent position hos bolaget.
Övriga arbetsuppgifter:
• Organisera större möten och evenemang
• Stötta med schemaläggning och kalenderhantering för interna och externa parter
• Stötta kontoren (då främst Stockholmskontoret) med olika administrativa uppgifter
• Samarbeta tätt med administrationsteamen på de andra kontoren
Vi söker dig som:
• Har erfarenhet från en liknande roll som Office Manager, Executive Assistant, PA eller kontorsassistent
• Är serviceinriktad och gillar att utföra praktiska arbetsuppgifter
• Trivs i en snabbrörlig miljö där brådskande arbetsuppgifter kan uppstå
• Har ett strukturerat och proaktivt förhållningssätt
• Är en positiv, utåtriktad och social person
• Är en väldigt van användare av MS Office-paketet, inklusive MS Outlook och PowerPoint, och har lätt för att sätta dig in i nya IT-system
• Är professionell och bra på att kommunicera, både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
Publiceringsdatum2023-01-16Kontaktuppgifter för detta jobbHar du frågor gällande regsitrering vänligen kontakta
info@adecco.seHar du frågor gällande rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare via
jesper.jenefjard@adecco.seSökord
Finans, Adecco, Stockholm, Oslo, Private Equity,
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-40306".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Jesper Jenefjärd
Jobbnummer 7344850
Observera att sista ansökningsdag har passerat.