Office Manager sökes till internationellt musikstreamingföretag

Academic Work Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vilken chans! Just nu söker vi dig som är erfaren receptionist som vill utveckla din karriär som Office Manager på ett mycket spännande och välkänt musikföretag. Brinner du helhjärtat för att ge service och att leverera en fantastisk arbetsplatsupplevelse samtidigt som du är duktig socialt och kommunikativt? Då är det du som är stjärnan vi söker! Sök redan idag - urval sker snabbt och löpande!

OM TJÄNSTEN
Som Office Manager kommer du vara en del av företagets Facility Management team och du kommer att jobba för att alla kontor i Stockholm sköts på bästa möjliga sätt och fungerar på bästa möjliga sätt. Som Office Manager har du en bred roll med mycket ansvar där du bland annat kommer att:

• Hantera ypiska kontorsuppgifter som att stötta receptionen och kontoret i helhet
• Ge utmärkt service till företaget anställda och besökare
• Stödja interna projekt för att förbättra företagets sätt att arbeta med deras faciliteter
• Ansvara för kontorslokalerna och dess rutiner
• Ansvara för catering av mat och dess rutiner
• Vara en del av företagets "work environment committee"
• Ansvara för rapportering av budget och prognos.
• Förhandla kontrakt självständigt eller tillsammans med upphandlingsteamet.

Nyckeln till framgång i den här rollen är att du är duktig med människor och kan interagera med människor på olika nivåer inom företaget samt att du alltid håller dig uppdaterad för att veta vad som händer inom företaget. En röd tråd i ditt arbete är även att du är en inspiration för "ways of working" - att du arbetar och agerar som en förebild för kollegor och andra anställda.

#

#

Du erbjuds

• En fot in på ett av Sveriges mest spännande och välkända företag

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som

#

För denna tjänst söker vi dig som har tidigare erfarenhet inom Office Management.

• Har minst 5 år tidigare erfarenhet av att arbeta som Office Manager / Receptionist
• Har kunskap inom kontorsförvaltning
• Flytande kunskaper i både svenska och engelska, då detta används dagligen i arbetet

Det är meriterande om du har erfarenhet av system som, Google Suite, JIRA, eller Coupa.

#

Som person söker vi dig som... Brinner för att ge service och att hjälpa andra samt är en duktig och nyfiken problemlösare. Du är duktig på att hela tiden se helheten i ditt arbete och har ett coachande tänkesätt som främjar en kultur där vi lär av varandra. Vidare ser vi att du älskar en samarbetande, fartfylld och entreprenöriell miljö. Slutligen är du också en bra lagkamrat som har en positiv attityd och älskar att ha kul på jobbet.

#

Övrig information

• Start: Maj
• Omfattning: Heltid, 6 månader
• Placering: Stockholm

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15089687".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
7473568

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: