Office Manager sökes till företag i södra Stockholm

2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
2022-09-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager sökes till företag i södra Stockholm" (publicerad 2022-09-27) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-09-08

Arbetsuppgifter
Just nu söker vi för kunds räkning en Office Manager. Vår kund är en ledande livsmedelsgrossist som är i en stark tillväxtfas. I din tjänst stöttar du företagets alla anställda med bland annat uppdatering av kundinformation, koordinera anställdas inloggningsuppgifter till de olika systemen, registrera nya artiklar/varor samt bemanning av företagets växeltelefon. Du är spindeln i nätet och har flera ansvarsområden, vilket bjuder på en stor variation i arbetet.

Arbetstiderna är 8:00-17:00 och kontoret är placerat i söderort. Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av vår kund.

Några av dina arbetsuppgifter:

• Säkerställa att kundernas fakturaadresser är korrekt inlagda
• Beställa utrustning och datorer till anställda
• Fotografering av nya produkter
• Säkerställa att de anställda har korrekta licenser i de olika systemen
• Administrera ändringar i leveranser

Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjun.

Profil
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll i minst två år. Du är van vid att arbeta administrativt och är van att hantera många olika uppgifter samtidigt. Vi ser även att du har grundläggande kunskaper inom IT och är tekniskt lagd. Har du erfarenhet från ett företag inom livsmedelsindustrin samt har arbetat i Visma och/eller Microsoft Dynamics är det meriterande. Goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift är ett krav. Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav.

Som person är du strukturerad och säkerställer att dina arbetsuppgifter genomförs noggrant. Du trivs med att arbeta självständigt och ta stort eget ansvar, samtidigt som du tycker om att samarbeta med andra. Du har ett starkt driv och vågar ta egna initiativ, samt att du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya arbetsuppgifter.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
2Complete AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3287".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
2Complete AB (org.nr 556811-8334), http://www.2complete.se

Kontakt
Edita Korac
edita.korac@2complete.se
+46 70 972 25 54

Jobbnummer
6960410

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: