Office Manager / Receptionist till Universum

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-06-21

Företaget
Universum är ett internationellt företag som levererar insikter kring Employer Branding och hjälper företag att skapa vinnande varumärkesstrategier. Universum rankar de mest attraktiva arbetsgivarna, genomför marknadsundersökningar och hjälper företag att bli konkurrenskraftiga och attraktiva. Idag arbetar företaget i 60 länder och har kontor i bland annat New York, Paris, Singapore och Kina.

Kontoret i Stockholm ligger centralt i moderna lokaler. Här arbetar idag 110 medarbetare och kulturen präglas av entreprenörsanda.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Office Manager kommer du att starta upp företagets reception tillsammans med en receptionist. Du skapar nya rutiner och strukturerar upp det dagliga arbetet kring receptionens ansvarsområden. Receptionistens ansvarsområden är att upprätthålla en god arbetsmiljö i lokalen, ge daglig support till medarbetare på kontoret och välkomna gäster med en hög servicenivå. Receptionen önskas även hantera inkommande fakturor och vara behjälplig vid bokning av resor. Ditt arbete sker mellan 8 - 17 då receptionen är öppen dessa tider.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av servicerelaterat arbete, exempelvis från reception och/eller hotell- och restaurangbranschen
• Erfarenhet av arbete i en kvalificerad serviceorganisation eller större internationellt företag (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska

För rollen som Office Manager är du självgående då du är drivande i att starta upp en ny reception. Du är professionell och serviceminded, att ge besökare bästa möjliga service är något du motiveras av. I rollen är du behjälplig både mot kollegor och besökare varav du är initiativtagande och lösningsorienterad.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: reception, receptionist, administration, office manager, employer branding, universum, undersökningar

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Enocksson alexandra.enocksson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4217854

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: