Office Manager/Receptionist sökes till stort mediahus
Newsec Competence AB / Receptionistjobb / Stockholm
2016-08-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager/Receptionist sökes till stort mediahus" (publicerad 2016-08-04) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Newsec Competence AB i Stockholm,
Solna,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Uppsala eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-08-02ArbetsuppgifterÄr du noggrann och brinner för att I alla tänkbara lägen ge oklanderlig service med ett leende på läpparna? Då kanske du är rätt person för oss.
Vi söker just nu, driven receptionist med god erfarenhet av att sköta en reception med allt det innebär. Servicekänsla, noggrannhet och positivism är de absolut viktigaste egenskaperna för att lyckas i denna roll.
Du har en central roll i hur hela kontoret fungerar och är den första kontakten kunden får med bolaget varför det är viktigt att ge ett professionellt intryck, vara serviceinriktad och ge det lilla extra både i kontakt på kontoret och i växeln. För att trivas i tjänsten måste man som person kunna arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften. Som person är du glad, serviceinriktad, ödmjuk och vinner snabbt förtroende.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är följande:
• Ansvara för telefonväxel
• Ta emot besökare samt kontakt med leverantörer
• Hantera post, bud, leveranser, fax och e-post samt ansvara för uppdatering av information i interna system
• Tillse att köket, konferensrum, lagerutrymmen och andra gemensamma utrymmen är representativa
• Beställa frukost och fruktkorg
• Stödja medarbetare med sammanställning av material och kopiering
• Beställa kontorsmaterial och fylla på vid behov
• Fakturahantering
Profil• Gymnasiekompetens
• Erfarenhet av arbete i servicesektorn. Du kan tidigare ha arbetat i reception, växel alternativt med annat utåtriktat arbete.
• Uttrycka sig väl i både muntligt och skriftligt
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Goda kunskaper i Office-paketet, vana av IT system
Dina personliga egenskaperSom person är du en glad, engagerad och nyfiken lagspelare som lägger stor vikt vid noggrannhet och organisering. Du har fingertoppskänsla och integritet, är flexibel och lyhörd. Du har ordning och reda på saker och har förmågan att hantera människor i alla lägen med en servicenivå av yttersta världsklass. Du har lätt för att sätta dig in i en föränderlig vardag och förmågan att snabbt lösa problem.
Om Newsec Competence
Den här rekryteringsprocessen sker via Newsec Competence.
Newsec Competence erbjuder kompetensförsörjning till fastighetsrelaterade företag på den svenska marknaden. Vår vision är att vara fastighetsbranschens mest kvalitetsmedvetna, lyhörda och framtidsorienterade leverantör av kompetensförsörjning med en hög personlig service.
Vid frågor ang. tjänsten vänligen kontakta Alexandra Davis, Delivery Manager: 070 819 68 45 eller
alexandra.davis@newsec.se .
Urval sker löpande, välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 255
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Davis
FöretagNewsec Competence AB
AdressNewsec Competence AB
Humlegårdsgatan 14
10249 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 14, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2973657
Observera att sista ansökningsdag har passerat.