Office manager (Receptionist)

Bm Allomsorg AB / Receptionistjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bm Allomsorg AB i Nacka

Office manager är ett bra ord för receptionist. Detta tjänsten är för dig om du är en servicemänniska som älskar sociala kontakter.

Publiceringsdatum
2017-05-31

Arbetsuppgifter
Som office manager kommer du att ansvara för företagets reception, den interna servicen så som: tidsbokningar, posthantering, hantering av fakturor, materialbeställning, ta emot betalningar och bokning av konferenslokaler kring besök. Även det administrativa ansvaret för interna kurser ligger på receptionsrollen. Som office manager har du en viktig roll och ett varierande arbete.

Om företaget
BM Allomsorg är en känt företag i Stockholm som jobbar i olika område bl..a. träningslägenheter, jourhotell, PUT boenden och familjehem.
Ett av BM Allomsorgs ledord är helhet och att arbeta ut ifrån att varje individ, kunder som personal, är viktig i våran verksamhet. Alla ska känna en tillhörighet, att dom kan påverka sin situation och vara delaktiga. Vi tror att delaktighet föder engagemang.
Dom flesta av vår personal har erfarenhet av service och det viktigaste av allt så har dom ett genuint intresse för människor och ett stort hjärta.

Vi har avtal med kommunen och är skyldiga att följa deras lagar och föreskrifter.
Våran verksamhet bygger på att kunder är nöjda och trivs.

Profil
Du är en serviceinriktad person med hög social färdighet. Du är positiv i ditt förhållningssätt och har lätt för att skapa struktur. Du har god datorvana och behärskar de vanliga programmen i MS Office. Mycket god svenska och engelska är ett krav, Vi ser det som meritande med erfarenhet av liknande tjänst, utbildning inom kontor och administration. Den är positiv om du kan arabiska och har tillgång till nystartsjobb. DU har körkort B.
Arbetspass är dag/kväll/helg

Anställningsvillkor
omgående eller enligt överenskommelse
Placering: Bromma/Västberga
Omfattning: Heltid/deltid
Lön: Enligt överenskommelse

Du är en serviceinriktad person med hög social färdighet. Du är positiv i ditt förhållningssätt och har lätt för att skapa struktur. Du har god datorvana och behärskar de vanliga programmen i MS Office. Mycket god svenska och engelska är ett krav, Vi ser det som meritande med erfarenhet av liknande tjänst, utbildning inom kontor och administration. Den är positiv om du kan arabiska och har tillgång till nystartsjobb. DU har körkort B.
Arbetspass är dag/kväll/helg

BM Allomsorg är en känt företag i Stockholm som jobbar i olika område bl..a. träningslägenheter, jourhotell, PUT boenden och familjehem.
Ett av BM Allomsorgs ledord är helhet och att arbeta ut ifrån att varje individ, kunder som personal, är viktig i våran verksamhet. Alla ska känna en tillhörighet, att dom kan påverka sin situation och vara delaktiga. Vi tror att delaktighet föder engagemang.
Dom flesta av vår personal har erfarenhet av service och det viktigaste av allt så har dom ett genuint intresse för människor och ett stort hjärta.

Vi har avtal med kommunen och är skyldiga att följa deras lagar och föreskrifter.
Våran verksamhet bygger på att kunder är nöjda och trivs.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-20

Kontakt
Najmoddin Nekzada najmoddin@bmallomsorg.se

Företag
Bm Allomsorg AB

Adress
Bm Allomsorg AB
Karlsbodavägen 14
16867 Bromma

Kontorsadress
Hesselmans Torg 5 4TR

Jobbnummer
3530844

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bm Allomsorg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bm Allomsorg AB: