Office manager (Receptionist)
Bm Allomsorg AB / Receptionistjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bm Allomsorg AB i Nacka Office manager är ett bra ord för receptionist. Detta tjänsten är för dig om du är en servicemänniska som älskar sociala kontakter.
Publiceringsdatum2017-05-31ArbetsuppgifterSom office manager kommer du att ansvara för företagets reception, den interna servicen så som: tidsbokningar, posthantering, hantering av fakturor, materialbeställning, ta emot betalningar och bokning av konferenslokaler kring besök. Även det administrativa ansvaret för interna kurser ligger på receptionsrollen. Som office manager har du en viktig roll och ett varierande arbete.
Om företagetBM Allomsorg är en känt företag i Stockholm som jobbar i olika område bl..a. träningslägenheter, jourhotell, PUT boenden och familjehem.
Ett av BM Allomsorgs ledord är helhet och att arbeta ut ifrån att varje individ, kunder som personal, är viktig i våran verksamhet. Alla ska känna en tillhörighet, att dom kan påverka sin situation och vara delaktiga. Vi tror att delaktighet föder engagemang.
Dom flesta av vår personal har erfarenhet av service och det viktigaste av allt så har dom ett genuint intresse för människor och ett stort hjärta.
Vi har avtal med kommunen och är skyldiga att följa deras lagar och föreskrifter.
Våran verksamhet bygger på att kunder är nöjda och trivs.
ProfilDu är en serviceinriktad person med hög social färdighet. Du är positiv i ditt förhållningssätt och har lätt för att skapa struktur. Du har god datorvana och behärskar de vanliga programmen i MS Office. Mycket god svenska och engelska är ett krav, Vi ser det som meritande med erfarenhet av liknande tjänst, utbildning inom kontor och administration. Den är positiv om du kan arabiska och har tillgång till nystartsjobb. DU har körkort B.
Arbetspass är dag/kväll/helg
Anställningsvillkoromgående eller enligt överenskommelse
Placering: Bromma/Västberga
Omfattning: Heltid/deltid
Lön: Enligt överenskommelse
Du är en serviceinriktad person med hög social färdighet. Du är positiv i ditt förhållningssätt och har lätt för att skapa struktur. Du har god datorvana och behärskar de vanliga programmen i MS Office. Mycket god svenska och engelska är ett krav, Vi ser det som meritande med erfarenhet av liknande tjänst, utbildning inom kontor och administration. Den är positiv om du kan arabiska och har tillgång till nystartsjobb. DU har körkort B.
Arbetspass är dag/kväll/helg
BM Allomsorg är en känt företag i Stockholm som jobbar i olika område bl..a. träningslägenheter, jourhotell, PUT boenden och familjehem.
Ett av BM Allomsorgs ledord är helhet och att arbeta ut ifrån att varje individ, kunder som personal, är viktig i våran verksamhet. Alla ska känna en tillhörighet, att dom kan påverka sin situation och vara delaktiga. Vi tror att delaktighet föder engagemang.
Dom flesta av vår personal har erfarenhet av service och det viktigaste av allt så har dom ett genuint intresse för människor och ett stort hjärta.
Vi har avtal med kommunen och är skyldiga att följa deras lagar och föreskrifter.
Våran verksamhet bygger på att kunder är nöjda och trivs.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-20
KontaktNajmoddin Nekzada
najmoddin@bmallomsorg.seFöretagBm Allomsorg AB
AdressBm Allomsorg AB
Karlsbodavägen 14
16867 Bromma
KontorsadressHesselmans Torg 5 4TR
Jobbnummer 3530844
Observera att sista ansökningsdag har passerat.