Office manager / office coordinator / kontorsassistent / kontors

Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Linköping
2022-05-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office manager / office coordinator / kontorsassistent / kontors" (publicerad 2022-05-12) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-05-06

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ContextVision. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
ContextVision är ett medicintekniskt mjukvaruföretag som specialiserar sig på bildanalys och artificiell intelligens. På den globala marknaden är de ledande inom just bildförbättringar och är en pålitlig partner till de största tillverkarna inom ultraljud, röntgen och MRI utrustningar runt om i världen.
Deras teknologi hjälper sjukvården att mer exakt tolka bilder från medicinska skanningar och är en viktig komponent till säkra diagnoser och behandlingar. Företaget etablerades 1983 och är baserat i Sverige med stora kunder i bland annat USA, Japan, Kina och Korea.


Dina arbetsuppgifter
I den här rollen har du ett helhetsansvar för de två kontorslokalerna i både centrala Linköping och Stockholm. Tjänsten utgår från Linköping med återkommande resor till Stockholm. Du ansvarar även för att på ett professionellt vis genomföra alla fysiska leveranser till våra globala kunder för att snabbt möjliggöra användandet av våra produkter för dem. I rollen ingår att skapa en trivsam arbetsplats samt att du arbetar för att skapa fungerande rutiner och förberedelser gällande kontorsservice och administrativa arbetsuppgifter. Andra exempel på uppgifter kan vara att hantera inkommande ärenden, posthantering, ha kontakt med städbolag och fastighetsägare samt andra externa parter. Du är också behjälplig i andra ärenden som exempelvis konferensplanering, uppdatering av intranätet samt enklare it-komplikationer.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• En slutförd eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Meriterande om du jobbat med försändelser via DHL eller FedEx tidigare
Vi söker dig som trivs med att ge god service och sprida glädje till såväl kunder som kollegor. Du motiveras av att möta olika typer av personer och är trygg i kontakten med nya människor. Du trivs med variation och förändring samt arbetar prestigelöst, lösningsorienterat, noggrant och strukturerat i växlande tempo. I rollen ingår det mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och håller alltid vad du lovar. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Därtill ser du alltid till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat, där du gärna ställer upp för att stötta dina kollegor vid behov.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Linköping/ Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: office manager, office coordinator, kontorsansvarig, management consulting, koordinator

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Gehrke
sara.gehrke@brauvra.se
08-40024050

Jobbnummer
6618921

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: