Office Manager & Customer Service Agent
Indiska / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Indiska i Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Uppsala,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901 som erbjuder mode och inredning i en unik mix av det färgstarka Indiska arvet och den skandinaviska enkelheten. Vi har idag ca 80 butiker i Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Island samt en shop online.
Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!
Just nu söker vi en driven Office Manager & Customer Service Agent till Indiskas huvudkontor i Stockholm. Detta är en delad tjänst där du dels kommer att ha övergripande ansvar för huvudkontoret och dels arbeta med vår kundtjänst. Vi ser detta som en av företagets viktigaste roller då du äger den första kontakten med besökare, kollegor samt kunder.
Arbetsuppgifter för kontoret
• Ansvara för lokaler, kontorsservice, vaktmästeri och posthantering
• Planera inköp och underhåll av inventarier, inredning, kontorsmaterial m.m.
• Skapa ordning och trivsel i reception och på kontoret
• Assistera och koordinera olika möten, konferenser och events
• Mottag/avisering av leveranser och bud till kontoret
• Kontaktperson för kontorets olika samarbetspartners
• Ad hoc support för VD
Arbetsuppgifter för kundtjänst
• Ge utomordentlig service till våra kunder via telefon, mejl, sociala medier och chatt
• Hantera produkt-, order- och reklamationsfrågor
• Hålla koll på Indiskas aktuella sortiment, kampanjer och nyheter
• Koordinerar externa och interna frågor mellan företagets avdelningar
• Effektivt växla mellan en rad olika digitala verktyg så som kundhanteringssystem
• Flexibelt växla in i kundtjänst vid säljtoppar
Vi söker dig som har
• Utbildning riktad mot service
• Erfarenhet från detaljhandel/ servicebranschen. Mode och inredning meriterande
• Ledarskapsförmåga
• Generellt god IT-och systemförståelse
• Grundläggande kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, Power Point etc.)
• Flytande tal och skrift i såväl svenska som engelska
• Tal och skrift inom norska och finska är meriterande
• Körkort behörighet B är ett krav
Vem är du
• Du brinner för service
• Du är drivande och ser vad som behöver utföras
• Du tycker om att arbeta i ett högt tempo där frågeställningarna kan vara av skiftande karaktär
• Du drivs av att underlätta för människor, hantera utmaningar och lösa problem
• Du har hög social kompetens med förmåga att bygga förtroende med olika typer av människor
• Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att "hugga i" där det behövs
• Du är noggrann, strukturerad och flexibel
• Du förstår vikten av att samarbeta, då arbetet har många kontaktytor både internt och externt
• Du gillar utveckling och tar initiativ för att hitta förbättringar
Publiceringsdatum2019-04-08Så ansöker du Ansök genom att skicka in CV och personligt brev.
Ditt personliga brev ska besvara frågorna:
1) Varför Indiska? 2) Varför söker du rollen? 3) Vad kan du bidra med?
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med tillträde i början på maj.
Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida
www.indiska.com.Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagIndiska
AdressIndiska
Hamburgsvägen 14
10254 Stockholm
KontorsadressHamburgsvägen 14
Jobbnummer 4717732
Observera att sista ansökningsdag har passerat.