Office Manager med Teamledaransvar - city

Avanzera Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
2010-03-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager med Teamledaransvar - city" (publicerad 2010-03-29) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till ett konsultuppdrag hos ett internationellt finansbolag i city söker vi dig som gillar att ge service och har blick för ordning och reda. Uppdraget kommer att löpa tillsvidare och beräknas bli långt.
Din roll blir att ansvara för att allt det praktiska på kontoret fungerar. Du kommer även att fungera som teamleder för två receptionister och en vaktmästare.
Dina huvudsaklig arbetsuppgifter:
• Vara kontaktperson gentemot leverantörer av allt inom internservice samt kontaktperson gentemot hyresvärden. Detta innebär att du följer upp att beställda tjänster levereras på ett tillfredsställande sätt samt vidtager åtgärder om så inte sker.
• Sköta inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror till kontoret. Beställa catering.
• Boka och arrangera konferenser.
• Ansvar för visumansökningar och reseförsäkringar samt administrativa uppgifter i samband med inbjudningar av gäster från utlandet.
• Säkerhetsansvarig vilket innebär hantering av passerkort samt att vara kontaktperson gentemot larmbolaget.
• Vara den sammanhållande länken för företagets andra Office Managers, vid kontoren i utlandet och verka för ett aktivt utbyte mellan länderna.
Arbetsplatsen är i ljusa och trevliga lokaler mitt inne i city. Sammanlagt arbetar 110 personer på detta kontor.
Personliga egenskaper och kvalifikationer:
Som person är du glad och trevlig och brinner för att ge service. Du har också förmågan att "ligga steget före" i ditt arbete vilket ställer krav på planering och framförhållning.
Du är prestigelös vilket t ex kan innebära att du inte är främmande för att plocka ur diskmaskinen, snygga till bordet i konferensrummet eller rycka in i receptionen om det behövs.
Koncernspråket är engelska och det är därför ett krav att du har mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. Du har även goda IT- kunskaper i MS-Office, särskilt Outlook och Excel.
Tjänsten ska tillsättas omgående. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson.
Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag i annonsen. Var god ange när du kan börja eller eventuell uppsägningstid. Märk din ansökan "Office Manager - City"
Om Avanzera Bemanning
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.

Publiceringsdatum
2010-03-09

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön
Månadslön, var god ange löneanspråk.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-03-15
Ange följande referens när du ansöker: Office Manager - City
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@avanzera.se

Kontakt
Pernilla Molin, 08-545 28 302

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: peter.ahlander@avanzera.se

Jobbnummer
602757

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: