Office manager med intresse för ekonomi
Reciva AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-10-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office manager med intresse för ekonomi" (publicerad 2017-03-28) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Reciva AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-10-19Om tjänstenÄr du en driven och lösningsorienterad person med intresse för ekonomi? Har du erfarenhet av administration sedan tidigare och tycker om att ta egna initiativ? Då har vi tjänsten för dig!
Vi söker en person som gillar ordning och reda samt har ett sinne för siffror och administration. Här har du möjlighet att utveckla och påverka ditt arbete samtidigt som du är en del av vårt härliga team. Som Office manager hos Reciva kommer du arbeta med allt från inköp av kontorsmaterial till ekonomi och löner.
Om företagetReciva är Sveriges snabbast växande låne- och försäkringsförmedlare och har på drygt två år expanderat från uppstart av 5 personer till att bli 140 st engagerande och drivna kollegor med kontor i både Stockholm och Göteborg.
Att vara låne- och försäkringsförmedlare innebär att vi själva inte lånar ut pengar, utan att vi agerar hjälpande hand till de kunder som vill hitta det bästa låneerbjudandet på marknaden. Vi har idag hjälpt 100.000 svenskar att se över sina lånevillkor.
Dina arbetsuppgifterDet här är ett arbete för dig som gillar när den ena dagen inte är den andra lik.
Du kommer att arbeta med arbetsuppgifter som bland annat innebär att:
• Samordna och koordinera inköp samt skapa processer och planera för inköp framöver
• Ansvara för uppföljning och budgetering för olika avdelningar
• Ansvara för lönehantering och utbetalning av löner löpande
• Hantera och betala fakturor, kvitton och enklare bokföring
• Utvärdera funktionaliteten av det nya kontoret samt sammanställa framtida behov
• Utveckla processer rörande kontoret (exempelvis bokning av konferensrum och hantering av lokalernas larm) och kommunicera dessa på ett tydligt sätt till personalen
• Planera och koordinera företagsevent, så som gemensamma fester och tillställningar
• Vara ytterst ansvarig för kontorsmiljön och se till att det alltid är trevligt och trivsamt
• Ha kontakt och ansvara för kravställning gentemot externa samarbetspartners, exempelvis städbolag, fastighetsskötare mm.
• Sköta post och budhantering
KvalifikationerVi söker dig som är pålitlig, noggrann och prestigelös. Du ser möjligheter i att utveckla befintliga rutiner och är inte rädd för att hjälpa till där det behövs.
För att trivas i rollen är det viktigt att du är ordningsam, strukturerad samt är planerad i ditt arbete. Du är dessutom en ?doer? som ser vad som behöver göras och får det gjort. Självständigt arbete är något du är van vid men du trivs ännu bättre med att arbeta tillsammans med kollegor och i team. Du är en positiv serviceinriktad person som sprider glädje på arbetsplatsen.
Det är meriterande om du har erfarenhet av service och ekonomi sedan tidigare. Men framförallt har du ett stort driv och engagemang i ditt arbete.
Du ska även ha slutfört 3 årigt gymnasium och ha goda kunskaper i tal och skrift. Goda datorkunskaper, främst inom Excel, är ett krav.
Övrig informationÄr du den vi söker? Ansök redan idag, skicka din ansökan med CV och personligt brev till
rekrytering-sthlm@reciva.se . Intervjuer kommer att ske löpande.
Vi ser fram emot att få lära känna dig!
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
80% med möjlighet till utökad arbetstid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-20
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering-sthlm@reciva.seKontaktLisa Nidén, HR-ansvarig 076-023 89 41
rekrytering-sthlm@reciva.seFöretagReciva AB
AdressReciva AB
Norrlandsgatan 14
11144 Stockholm
KontorsadressMäster Samuelsgatan 10
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0770-330777
E-postadress:
rekrytering-sthlm@reciva.se Jobbnummer 3115739
Observera att sista ansökningsdag har passerat.