Office Manager/ Kontorsansvarig till företag inom Management Con

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
2017-07-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager/ Kontorsansvarig till företag inom Management Con" (publicerad 2017-07-26) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-07-24

Företaget
Företaget grundades i slutet av 1980-talet och de arbetar med Management Consulting. De hjälper sina kunder att utveckla och implementera värdeskapande strategier. Med stark analytisk förmåga och affärskunskap utformar konsulterna anpassade strategier för att skapa lönsamhet för deras samarbetspartner. Deras kunder finns bland annat i branscher som industri, media, retail och FMCG. De har fristående kontor i Stockholm, Oslo, Hamburg och Zürich, samtliga är partnerägda och företaget består idag av cirka 80 anställda.

Som Office Manager får du möjligheten att arbeta med engagerade medarbetare i ett öppet och ad hoc arbetsklimat.


Dina arbetsuppgifter
Som Office Manager arbetar du administrativt i en omväxlande roll. Arbetsuppgifterna innebär bland annat inköp av kontorsmaterial, allmän administration och förberedelse av möten och resebokningar. Du kommer att föra protokoll vid ägarmöten samt att ansvara för samordning med övriga kontor när det krävs. Du kommer att sitta vid en kontorsplats i ett öppet kontorslandskap och vara ansvarig för kundbesök genom att vara företagets ansikte utåt. De fåtal inkommande samtal kontoret får kommer du att hantera. Du ansvarar för att det är ordning och reda på kontoret och arbetar proaktivt med att avlasta konsulterna i administrativa ärenden. Vi ser att du som söker tjänsten vill arbeta med lättare ekonomi såsom fakturering samt ta fram underlag för att hjälpa till med tidsrapportering. Tjänsten är inledningsvis 75% men kan komma att utvecklas till en heltidstjänst i och med att organisationen är i en tillväxtfas och att dina ekonomirelaterade arbetsuppgifter förväntas växa.


Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning
• Ett par års erfarenhet från en administrativ roll med liknande arbetsuppgifter
• Grundläggande kunskaper och erfarenhet av arbete inom Office-paketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på engelska och svenska

Som person trivs du i en varierande roll där du arbetar proaktivt och självständigt. Du tycker om att stötta dina kollegor och vara behjälplig där du ser att det behövs. Som administratör har du en förmåga att arbeta strukturerat och noggrant. Då du är en representant för företaget ser vi att du är ansvarstagande, professionell och kommunikativ.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, administratör, kontorsansvarig, office, ekonomiassistent, assistent, administratör, service, inköp, reception, receptionist

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kim Häggström kim.haggstrom@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3614232

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: