Office Manager, Karlstad

Circles Sweden AB / Receptionistjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Circles Sweden AB i Karlstad, Solna, Stockholm eller i hela Sverige

I rollen som office manager är du spindeln i nätet och kundens naturliga kontaktpunkt, både för in-house personal såväl som interna/externa besökare. Du ansvarar för att utveckla verksamheten och den dagliga driften samt att ständigt leverera service av högsta kvalité. Du ansvarar för att lösa eventuella problem som uppstår och för att vara den sammanhållande länken.

I din roll som office manger består dina arbetsuppgifter, men är inte begränsad av:
Organisera och leda arbetet
Konferensservice
Problemlösning
Arbeta proaktivt för att höja nöjdhet gentemot medarbetare, kunder och gäster
Arbeta i receptionen, ta emot besökare
Eventplanering

Vi söker dig med ett kreativt tänk, som när andra börjar ge upp kommer med ytterligare en idé.
Du är en lagspelare ut i fingerspetsarna som genom tidigare erfarenheter har lärt dig vara en god lyssnare, lösningsorienterad, ansvarstagande och att vara tydlig i kommunikationen.

Kvalificerade kandidater har också utmärkta erfarenheter av service, förstår vad det innebär att göra det lilla extra och våga tänka utanför boxen för att överträffa kundens förväntningar.
Vi ser gärna att du är utåtriktad, förtroendeingivande och har en förmåga att kunna anpassa dig efter kundens behov och önskemål.
Du brinner för att ge god service, har ett eget driv, en förmåga att skapa personliga relationer och är stolt över att leverera service till andra!

Vad som förväntas av dig:
• Alltid leverera förstklassig service under arbetsdagen
• Få alla känna sig uppmärksammade och välkomnade, medarbetare som kunder
• Utstråla energi, engagemang och en vilja att hjälpa
• Upprätthålla en inbjudande och attraktiv miljö i anslutning till din arbetsplats.
• Du är lösningsorienterad och har en förmåga att se möjligheter istället för omöjligheter.
• Visa vilja och engagemang för att växa i din roll och inom företaget.

Arbetstiderna är 8-17, vardagar.

Publiceringsdatum
2020-04-27

Om företaget
Circles är en ledande leverantör av conciergetjänster till företag och deras anställda. Vi har en spetskompetens inom service, några av de mest välkända och krävande företagen är kunder till oss idag. Vi levererar framtiden besöksupplevelse och skapar engagemang och gemenskap hos våra kunder. Vi har idag en internationell närvaro med nästan 300 anställda i Frankrike, Sverige, USA, UK och Nederländerna. Bolaget är en del av Sodexo-koncernen med huvudkontor i Frankrike. Sodexo är den 19e största arbetsgivaren i världen och en global ledare inom serviceindustrin.

Låter det intressant och passar det in på dig?
Skicka då in din ansökan redan nu!
Uppdraget startar i augusti.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-05-27

Företag
Circles Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Office manager, KARLSTAD".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Circles Sweden AB (org.nr 556603-2149), https://circles.com/se/
653 40  KARLSTAD

Ansökan
E-post: carolina.lindberg@sodexo.com

Arbetsplats


Jobbnummer
5204618

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Circles Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Circles Sweden AB: