Office Manager Inom Sport Och Mode

MNO International AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MNO International AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Göteborg, Kungsbacka eller i hela Sverige

MnO International AB söker nu en Office Manager full av glädje och energi.Som Office Manager kommer du att ha övergripande ansvar över kontoret och se till att den dagliga driften flyter på. Du underlättar och supporterar för kollegor och är behjälplig med uppgifter som t.ex. resebokningar, inköp av kontorsmaterial etc. Du ansvarar även för alla abonnemang, är kontaktperson gentemot en rad av företagets leverantörer.Som Office Manager består dina arbetsuppgifter bland annat av att bemöta besökare och kollegor på ett välkomnande sätt samt sedvanliga arbetsuppgifter såsom posthantering, beställning av varor, inköp av kontorsmaterial, etc. ingår även i dina dagliga rutiner. I din roll arbetar du vidare brett inom olika områden på företaget och är närvarande vid vissa delar av introduktion för nyanställda. Som Office Manager hos MnO är du det första leendet våra kunder möter och skall leverera förstklassig service för att göra ett bestående intryck.Du säkerställer att alla besökare till kontoret och alla som kontaktar MnO per telefon eller mail alltid ges ett professionellt bemötande. Du är kontaktpersonen för kontoret beträffande receptionen, externa kontakter för kontorsservice, administration av budsändningar, mm.Som person är du organiserad, ansvarstagande och noggrann. Då du jobbar i en serviceinriktad roll i kontakt med både kunder, leverantörer och medarbetare, är det viktigt att du har en positiv och lösningsorienterad attityd. Du förväntas vara proaktiv och trivas med att arbeta i ett högt tempo där du löser stora som små utmaningar. En stor del av arbetet handlar om att se vad som skall göras och bidra till att det dagliga arbetet på kontoret flyter på smidigt.Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och förväntar oss att du är ansvarsfull och ordningsam med en positiv och professionell attityd. Du trivs i en samordnande roll, driver självständigt ditt arbete framåt med fokus på förbättringar samtidigt som du har en god samarbetsförmåga. Vidare tror vi att du är strukturerad och noggrann i ditt sätt att arbeta - alltid med en hög servicemedvetenhet. Är du dessutom flexibel, prestigelös och uppskattar en arbetsdag som innefattar en stor variation av uppgifter där du vet hur du skall prioritera.Några av arbetsuppgifterna är:Ta emot besökare med exceptionell serviceandaTa emot inkommande samtal och se till att ärenden besvaras direkt eller kopplas vidare till rätt avdelning via växelnSe över kontorets samtliga ytor och se till att det är snyggt och städatInköp och kartläggning av kommande inköp (kontorsmaterial, möbler etc.)Fakturering, utbetalningar och enklare administrationHantering av företagets bilpoolBeställningar och resebokningarPaketbokningar, beställa bud, taxi mm.Administrativt arbete (orderregistrering, kundservice, mm)Ansvara för att kontorsservicen fungerar väl, såsom printrar, kontorsmaterial, postlämning, vidare distribution av varor, telefonlistor, dryck, osv.Planera events, AW, frukostar och årliga personalfesterDin profil:Slutförd gymnasieutbildningVi ser gärna att du har minst ett par års erfarenhet i liknande positionHar vana av administrativa arbetsuppgifterDu är en utpräglad servicepersonlighet som har ett förtroendeingivande sätt att bemöta kunder och kollegorDu är en positiv, initiativrik och självgående person som trivs i en dynamisk miljö med ett högt arbetstempoDu har förmågan att hantera tvära kast och ansvarsfulla uppgifter med kort varselDu är självständig och handlingskraftig och ser när saker behöver göras. Du är initiativrik och kommer med förbättringsförslag vad gäller effektivisering och utveckling av kontorsservicen och de administrativa processerna.Du är flexibel, prestigelös och van att representera på ett professionellt sättDu kan uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelskaDu har goda datakunskaper och är trygg i hela OfficepaketetVi erbjuder dig:En rolig arbetsplats där du är en mycket viktig pusselbit i ett snabbfotat entreprenörsdrivet företagFrihet under eget ansvar och möjlighet att påverka dina arbetsuppgifterTjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Arbetstiden är mellan 08:00-17:00, måndag-fredag.Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Victoria Froststen victoria.froststen@mno.seVi kommer att intervjua löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet.AnsökanAnge referensnummer: OM-MNO-1905Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2019-05-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-19
Ange följande referens när du ansöker: OM-MNO-1905

Företag
MNO International AB

Kontorsadress
Textilgatan 43

Jobbnummer
4800223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MNO International AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MNO International AB: