Office Manager för uppdrag på deltid
Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Wise Professionals är Rekryteringsbyrån som designar, utvecklar och erbjuder rekryteringslösningar - tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av några av Sveriges starkaste varumärken och du hittar oss idag i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.
Just nu söker vi för kunds räkning en Office Manager för konsultuppdrag på 50-60 procent. Uppdraget beräknas starta i början av juni och pågår till och med sista december. För rätt person finns möjlighet till anställning direkt hos kund efter årsskiftet. Placering för uppdraget är i kundens lokaler i norra Stockholm.
Ditt uppdrag
Som Office Manager arbetar du med ett brett spektrum av koordinerande arbetsuppgifter som rör både kontor och medarbetare. Rapportering sker till VD på företaget. Exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen:
• Sköta kontakten med utländsk HR-avdelning samt lokala fackförbund
• Hantera administration kring anställningsavtal och löner
• Stötta nordiska ledningsgruppen med operativa uppgifter
• Hantera och förmedla information i HR-relaterade frågor
• Hantera kontrakt kring billeasing och mobiltelefoni
• Administrera avtal kring hyra av lokaler samt utrustning
• Hantera uppbyggnad av ett nytt kontor
• Ansvara för att kontorsutrymmen är representativa
Detta är en ny roll i verksamheten vilket innebär att du har möjlighet att forma och utveckla samt sätta rutiner och struktur för arbetsuppgifterna. Du kommer ha en viktig funktion i ledningsgruppen samt i försäljnings- och marknadsföringsteamet. Då mycket kontakt sker med utländsk HR-avdelning ställs höga krav på dina kunskaper i engelska.
Publiceringsdatum2015-05-04BakgrundVi söker dig med några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det är meriterande om du tidigare arbetat med HR-relaterade uppgifter. Dina kommunikativa kunskaper är mycket goda, både på engelska och svenska, och du värderar goda relationer högt, både internt och externt. För att lyckas i rollen är du driven, självständig, proaktiv och kvicktänkt och du trivs i koordinerande roller med högt tempo och många olika arbetsuppgifter.
Konsultrollen hos Wise Professionals
Som konsult hos Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal - inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Mer om tjänsten
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Emelie Sillén på
emelie.sillen@wise.se eller konsultchef Åsa Wallergård Fröblom på
asa.wallergard.froblom@wise.se .
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
deltid Visstid
ErsättningFast och rörlig del
Friskvårdsbidrag 250 kr/mån
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-26
Ange följande referens när du ansöker: 1195
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmelie Sillén
FöretagWise Professionals AB
AdressWise Professionals AB
Box 22109
10422 Stockholm
KontorsadressBox 22109 10422 Stockholm
Jobbnummer 2277307
Observera att sista ansökningsdag har passerat.