Office Manager / Coordinator /Receptionist

i Value Your Talent Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos i Value Your Talent Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sollentuna, Södertälje eller i hela Sverige

Brinner du för utomordentlig service och vill ta nästa steg i karriären? Blir du ofta beskriven som lösningsorienterad, positiv och flexibel? Då är tjänsten hos RED i Solna något för dig!

RED (Real Estate Development) är ett privat fastighetsutvecklingsbolag med inriktning mot kommersiella fastigheter. Bolaget arbetar uteslutande med externa handelsplatser så kallade Retail Parks och har specialiserat sig inom detta område. Läs gärna mer om oss på: (https://www.ricoestatedevelopment.se/)

Hur kommer dina dagar att se ut:

Som Office Manager har du en nyckelroll och ser till att allting på kontoret är tipp topp. Du ansvarar för den dagliga driften av kontoret och stöttar kollegorna i deras arbete. Arbetsuppgifterna kommer vara varierande inom flera områden t ex:

• ta emot medarbetare och besökare och vara ansiktet utåt för bolaget
• säkerställa att kontoret är snyggt och representativt
• förbereda och ställa i ordning inför möten och uppvakta besökare
• inköp av kontorsmaterial, luncher, frukost, blommor mm
• säkerställa avtal med underentreprenörer
• skicka och ta emot bud och post
• skicka blommor till kunder eller presenter i samband med butiksöppningar
• kontakt med leverantörer och samarbetspartners
• administrativa uppgifter såsom kopiering, arkivering och inbindning av presentationsmaterial
• ordna gemensamma begivenheter såsom en gemensam lunch, AW eller dylikt
• förbereda, planera och administrera evenemang såsom firmafester och representationsmiddagar
• administrera hemsidan och ansvara för framtagande av material och uppdateringar
• ansvara för bolagets sociala medier och pressmeddelanden m.m.
• assistera VD med exempelvis kalenderhantering, administration och övriga ad-hoc uppgifter

Du får en stor frihet att utveckla rollen och genomföra förändringar som förbättrar kontorsmiljön och olika arbetsprocesser. Kontoret ligger i Solna vid Arenastaden, granne med Mall of Scandinavia)

Den vi söker

Är initiativrik, hjälpsam, lyhörd och lösningsorienterad. Du är ordningsam och har ett sinne för detaljer. Som person är du ambitiös och ansvarstagande och gillar att ge det lilla extra. Du är social och sprider glädje omkring dig. Du gillar att ha koll på läget och är inte rädd för att styra upp saker och ting. Vidare tror vi att du motiveras av tanken på att få göra ett riktigt bra jobb och att få jobba med omväxlande arbetsuppgifter.

Vi söker dig som:

• som är noggrann, detaljorienterad och har unik känsla för service och estetik
• är duktig på att kommunicera i såväl tal som skrift, båda i svenska och engelska
• har relevant erfarenhet från service i roller som Office Manager, Customer Success, kundtjänst, försäljning eller liknande
• är ansvarstagande och känner stolthet i att fullfölja dina arbetsuppgifter
• har mycket goda datorkunskaper / mycket goda kunskaper i Officepaketet
• har B-körkort

Vad kan RED erbjuda dig?

RED är det lilla bolaget med stort hjärta och en utpräglad vinnarkultur, stark entreprenörsanda och högt tempo. Du blir en del av ett litet familjärt team med mycket framåtanda och stark drivkraft. RED erbjuder dig en central spännande roll där du får stort eget ansvar och där din serviceförmåga värderas högt. Du kommer till en inkluderande, omväxlande arbetsmiljö med social gemenskap och starka värderingar. RED sitter i toppmoderna lokaler vid Arenastaden i Solna och blev 2018 nominerad som kandidat till Sveriges snyggaste kontor.

Praktisk information

Arbetstider: Vardagar mellan 07:45-16:45. (Måndagar 07:30 för gemensam frukost Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Anställning: Uppdraget startar som konsult via oss med ambition att bli anställd direkt av RED inom 6 månader. Du bör således se långsiktigt på denna möjlighet och vill vara med på REDs fortsatta tillväxtresa!

I den här rekryteringsprocessen samarbetar RED med rekryteringsföretaget Ivy Talents. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Emil Dreca på 073 879 58 58 eller emil@ivytalents.se Vi ämnar tillsätta tjänsten omgående. Välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-12-22

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
i Value Your Talent Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
i Value Your Talent Sweden AB (org.nr 556944-5686), http://ivytalents.se

Arbetsplats
Ivy Talents

Kontakt
Emil Dreca
emil.dreca@ivytalents.se
+46738795858

Jobbnummer
6201582

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från i Value Your Talent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos i Value Your Talent Sweden AB: