Office Manager/administratör/ekonom till Scope
Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi har fått i uppdrag att rekrytera en person till vår kund Scope Capital Advisory AB. Inledningsvis kommer du att vara anställd hos oss och målsättningen är att du efter en tid ska övergå till att vara anställd hos kunden. Arbetsplatsen är i centrala Stockholm.
Scope är ett riskkapitalbolag och en aktiv investerare som sedan 2001 investerat i bolag såsom MySQL, Sicon Semiconductor och Kontanten. Företaget förvaltar ett sammanlagt kapital på ca 1.1 miljarder kronor. Se vidare
www.scope.seFöretaget står inför en fortsatt expansion och behöver därför förstärka administrationen med ytterligare en person. Tyngdpunkten i positionen är arbetet som Office Manager vilket innebär att ansvara för att allt det praktiska på kontoret fungerar. Parallellt kommer du även att arbeta över ett brett område vilket kan innebära både ekonomi- och administrativt arbete. För rätt person finns goda möjligheter att bredda sin kompetens och växa in i övriga arbetsuppgifter.
Som Office Manager ansvarar du för receptionen och har även hand om arbetsuppgifter såsom mötesadministration, arrangera luncher, kontorsservice, se till att det finns frukt/blommor/kaffe, allmänt behjälplig i kontorsrelaterade göromål, vara kontaktperson gentemot leverantörer samt posthantering.
Exempel på andra arbetsuppgifter som utförs inom gruppen och som kan bli aktuella för dig att överta.
• Eventansvarig för årsmöten och interna konferenser
• Bistå vid årsredovisningsarbete
• Registrera betalningar
• Fakturering
• Förse bokföringsbyrån med underlag.
• Bank- och postärenden.
• Boka resor och hotell.
• Administrera reseräkningar och utlägg.
• Administrera frånvarorapportering
• Ansvara för underhåll av hemsida.
• Ansvara för kontakten med IT-leverantör, beställning av datormaterial och programvaror etc.
• Fonddokumentation, avtalshantering, arkivering, inventering.
Som person är du glad och trevlig och brinner för att ge service. Du är professionell i ditt agerande och är duktig på att lösa olika situationer som kan uppstå samt har blick för vad som behöver göras. Du har förmågan att ligga steget före i ditt arbete vilket ställer krav på planering och framförhållning. Du är prestigelös vilket t ex kan innebära att du inte är främmande för att plocka ur diskmaskinen eller snygga till bordet i konferensrummet.
Goda kunskaper i engelska, tal och skrift, är ett krav.
Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt men viktigast är att du är rätt person. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag i annonsen.
Din ansökan mailar du till
ansokan@avanzera.se . Märk din ansökan: Scope.
Om Avanzera Bemanning
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega – Bemanningsföretagen och är ett auktoricerat bemanningsföretag
Publiceringsdatum2008-09-02Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillsvidare, vardagar 08.30 - 17.00
ErsättningFast lön
Månadslön, var god ange löneanspråk.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-09-15
Märk din ansökan: Scope
Ange följande referens när du ansöker: Scope
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ansokan@avanzera.seKontaktPernilla Molin, 08 545 28 302
FöretagAVANZERA BEMANNING
AdressAVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 15-17
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress:
ansokan@avanzera.se Jobbnummer 301683
Observera att sista ansökningsdag har passerat.