Office Manager

WeSupero AB / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos WeSupero AB i Eskilstuna, Strängnäs, Enköping, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Office Manager

Vi söker en servicesinnad och noggrann person som vill arbeta i en bred roll som Office Manager.

Du ansvarar för att leverera förstklassig service både till kunder och internt anställda. Vi söker dig som brinner för både koordinering, administration och ekonomi. Företaget sitter i härliga, topprenoverade lokaler mitt i centrala Eskilstuna.
Uppdraget är med önskad start så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Oss
WeSupero är den personliga och lokala länken mellan företag och studerande vid universitet och högskolor i Sverige. Vårt syfte är att skapa värdefulla relationer mellan studenter och näringsliv.
Vi är ett tillväxtbolag med många bollar i luften, vi värdesätter därför att du har en positiv inställning till förändring och ser egenskaper som flexibilitet och prestigelöshet som viktiga.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Stötta nyckelpersoner i det dagliga arbetet.
• Ge informationsservice till kunder och medarbetare.
• Organisera de dagliga rutinerna och projekten på kontoret.
• Ansvara för administrativa rutiner, ekonomi, checklistor och policys.
• Koordinera, göra beställningar och bokningar.
• Hantera leverantörer, beställa kontorsmaterial och ha en helhetsbild av kontorets behov.
• Vara med och planera och genomföra mindre events som företaget ansvarar för.
• Bidra till att utveckla och förbättra trivseln på kontoret dess arbetsmiljö.

Vem är du?
Vi söker dig som är en strukturerad och servicesinnad person med känsla för både helhet och detaljer. För att lyckas i rollen är du snabblärd och en initiativtagare som gillar att få saker att hända. Du är van att arbeta självständigt, är lösningsorienterad och flexibel. Du har en hög ansvarskänsla och värderar professionalitet och resultat.

Rollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas. om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du bolagets VD som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas med dina uppdrag.

• Minst avslutad gymnasieutbildning.
• Utmärkta kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
• Några års arbetslivserfarenhet från liknande uppgifter.
• positiv, flexibel och lösningsorienterad.
• Goda kunskaper i MS Office, i synnerhet Word och Outlook. Tidigare erfarenhet av ekonomi och bokföring är ett plus.

Vi erbjuder ett omväxlande arbete i en entreprenöriell miljö med passionerade och målinriktade kollegor, nu med den unika möjligheten att få vara med och bygga upp ett nytt kontor och en ny marknad med de karriärmöjligheter det kan medföra.

Skicka ditt CV till bolagets VD, Charlotte Breyer eller slå henne en signal på 0735422711.
charlotte.breyer@westudents.se

Publiceringsdatum
2020-08-03

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-09-02

Adress
WeSupero AB
rademachergatan 17
63220 Eskilstuna

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
WeSupero AB (org.nr 556925-6646)
rademachergatan 17 (visa karta)
632 20  ESKILSTUNA

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: charlotte.breyer@westudents.se

Jobbnummer
5308889

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från WeSupero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos WeSupero AB: