Office manager
Baksthlmhk AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Baksthlmhk AB i Stockholm Vi är ett arkitekt- och konstruktions kontor som växer och därför söker vi en person som är med under expansionsfasen och formar bolaget. Denna person är väldig viktig för fortsatt expansion med bibehållen god kvalitet, då vissa saker tenderar att bli lidande när alla har mycket att göra.
Vi ser att personen är en allt i allo figur som behärskar och trivs med varierade arbetsuppgifter. Uppgifterna är alltifrån att höja kundnöjdheten i form av schyssta leveranser av färdiga ritningar, ta fram arbetsbeskrivningar till enklare arbetsuppgifter som medarbetarna kan förhålla sig till och uppdatera våra sociala kanaler.
Exempel på arbetsuppgifter är:
• Kontors sekreterare (svara på generella mail, svara i telefonen mm), löpande
• Enklare ekonomi arbetsuppgifter (tex rapportera löner månadsvis, fakturera månadsvis)
• Uppdatera våra sociala kanaler (facebook, instagram, twitter etc), veckovis
• Förbereda presentationer enligt en mall, veckovis
• Ser över kontoret att det är fräscht (beställa frukt, kaffe osv), löpande
• Uppdaterar projektväggen genom att printa ut senaste projekten och fästa på väggen, månadsvis
• Får en liten budget där du får bestämma en avsmakning av diverse delikatesser och dryck, dvs en gemensam aktivitet. Månadsvis
Vi ser gärna att du är en social och glad person som har ett öga för detaljer. God datorvana är ett måste och erfarenhet från eventbranschen är ett stort plus. Sammanfattningsvis ser vi gärna att du har följande erfarenheter/intressen:
• Minst 2 års erfarenhet som sekreterare
• Stort intresse för sociala medier
• God datorvana (officepaketet)
• Öga för detaljer
• Erfarenhet från event branschen är ett plus
Bakgrund:
Stockholm Hongkong (Byrån för Arkitektur och Konstruktion Stockholm Hongkong AB) är ett arkitekt och konstruktions bolag som växer. Vi startades för snart 3 år sedan av 3 delägare som tyckte att man kunde göra vissa saker bättre och mer effektivt inför en nybyggnation.
Nubild:
Vi finns idag i Köpenhamn (1 person) och Belgrad (5 personer). Stockholms kontoret är huvudkontoret och vi är för närvarande 4 heltidare och 1 deltidare som arbetar.
Framtid:
Vi kommer bli ca 10 personer i Stockholm inom ett par år och minst lika många i Belgrad. Vår ambition är även att öppna kontor i Amsterdam och Moskva inom ett par år.
Kontoret:
Vi sitter i en hörnlokal på Kungsholmen med stora fönster mot Polhemsgatan. Det är ett öppet kontorslandskap som renoverades för ett år sedan.
Varaktighet, arbetstid
Det är nu en halvtidstjänst som erbjuds och i framtiden kan den utökas upptill heltid. 40%-60%
Publiceringsdatum2018-01-16Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-22
Ange följande referens när du ansöker: Office manager 2018
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAzad Baban
azad@stockholmhongkong.comFöretagBaksthlmhk AB
AdressBaksthlmhk AB
Polhemsgatan 8
11236 Stockholm
KontorsadressPolhemsgatan 8
Jobbnummer 3906932
Observera att sista ansökningsdag har passerat.