Office manager 50% sökes

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-02-22

Om tjänsten
Som Office Manager kommer du att spela en central roll i att skapa och upprätthålla en välkomnande, rolig, och inkluderande arbetsmiljö där människor kan trivas och känna sig bekväma. Du kommer att vara ansvarig för att samordna de dagliga kontorsdriften, fungera som kontaktperson med byggnadsförvaltningen och andra leverantörer samt rapportera till ledningen. Din roll innefattar även att hantera inventering, beställningar och organisation av förnödenheter såsom snacks, drycker, kaffe och kontorsmaterial. Mindre kontorsuppgifter som att skapa skyltar, lägga till etiketter och byta kaffefilter kommer också att tillhöra dina ansvarsområden. Vid behov kommer du att lösa mindre problem med apparater eller arrangera för reparationer.

Du kommer att vara den som våra anställda vänder sig till för alla frågor relaterade till arbetsplatsen samt ansvara för besökarnas upplevelse. Dessutom kommer du att planera och genomföra olika interna och externa aktiviteter tillsammans med vårt team, såsom måndagsfrukostar, fredagsmingel och andra evenemang. Det är också ditt ansvar att säkerställa att säkerhetsnormer kommuniceras och visas på lämpligt sätt inom anläggningen enligt riktlinjer från arbetsmiljörådgivare. Du kommer att hålla koll på betalningar relaterade till kontorsmaterial och se till att de ligger i linje med tilldelade budgetar. Dessutom kommer du att stödja med ad-hoc-projekt som kontorsflyttningar. Vi har vår lokal i centrala stockholm och arbetar på plats.

Tjänsten som Office Manager är ett konsultuppdrag via Adecco på 50%, med start omgående och pågår inledningsvis i 6 månader. För rätt kandidat finns det möjlighet till förlängning.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbete och en bakgrund inom kontorsadministration eller relaterade områden. Du bör vara en organiserad och självgående person med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Vidare är det viktigt att du är serviceinriktad och har en positiv inställning samt förmåga att kommunicera effektivt med olika typer av människor.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och ser fram emot att välkomna dig till vårt team.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord: Office Manager, Kontorsadministration, Arbetsmiljö, Evenemangsplanering, Budgethantering, Kundservice, Organisering, Adecco

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-44786".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Jesper Jenefjärd

Jobbnummer
8488476

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: