Office Manager
Isec AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Isec AB i Stockholm ISEC Group AB är en ledande tjänsteleverantör inom kapitalförvaltning och tillhandahåller portföljsystem samt outsourcade backoffice- och risktjänster åt över 60 kapitalförvaltare i Norden. I portföljsystemen Secura administreras över 260 fonder med förvaltat kapital om drygt SEK 400 miljarder.
Jobbet:
Som Office Manager kommer du att arbeta i en omväxlande roll som innefattar att sköta receptionen, ha kontakt med externa leverantörer, kontorsgöromål i alla former, assistera VD samt att bistå i diverse marknadsrelaterade sysslor. I rollen ingår även att tillhöra skyddskommittén och därmed företräda kollegorna i arbetsmiljöfrågor och ska verka för en tillfredsställande arbetsmiljö. Rollen syftar ytterst till att skapa en välkomnande kontorsmiljö med hög trivsel på ISEC för såväl kollegor som externa besökare.
Du kommer bland annat att: .
• Bemanna receptionen innefattande svara i telefon, ta emot gäster och hantering av bud och leveranser
• Kontorsadministration
• Ansvara för- och utveckla processer rörande kontoret (exempelvis bokning av konferensrum och hantering av lokalernas larm, nycklar etc.)
• Planera och koordinera företagsevent
• Ha kontakt och ansvara för kravställning gentemot externa leverantörer, exempelvis städbolag .
• Säkerställa en hållbar leverantörskedja
• Vara ytterst ansvarig för kontorsmiljön och se till att det alltid är trevligt och trivsamt
• Administrativt stöd till VD
• Stötta upp vid marknadsrelaterade sysslor
Vem är du?:
Till denna tjänst söker vi dig som har cirka 1-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med marknadsrelaterade sysslor. Du tycker om att arbeta administrativt och strukturerat samtidigt som att du har ett affärssinne och inte är rädd för att kavla upp ärmarna vid behov.
Som person är du ansvarstagande, självgående, proaktiv, har högt driv och engagemang samt är en problemlösare. En förutsättning i arbetet är att du talar och skriver engelska obehindrat då vi har medarbetare i andra länder. Vi ser även att du har erfarenhet av arbete i MS Officepaketet och du är en van användare av Officepaketet.
Vad kan vi erbjuda dig?:
Du erbjuds arbete i ett företag med spännande framtidsutsikter. Du får möjlighet att i ett nära samarbete med medarbetare och kunder bygga vidare på din kompetens. Du får även möjlighet att påverka din roll på företaget. Arbetsmiljön präglas av engagemang och delaktighet. Vi söker dig som vill arbeta med kreativa lösningar i ett framgångsrik, växande och hållbart företag!
ISEC förväntar sig att samtliga medarbetar agerar utifrån våra värderingar. Att vara Innovative, Sustainable, Engaged och Competent i sitt arbetssätt mot såväl kollegor som kund är givet. Alla medarbetare ska verka för en god arbetsmiljö där vi är stöttar, hjälper och respekterar varandra. Att vara en god kamrat och kollega är viktigt för vår trivsel och hälsa men det möjliggör även till vidareutveckling och kompetenshöjning hos varje medarbetare.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2016-10-14TillträdeEnligt överenskommelse
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duI denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Vitavia och ansökning sker på deras hemsida:
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHR Manager Therece Selin tel:0723102568
therece.selin@isec.comHead of Sales Anna Wänblad
anna.wanblad@isec.comFöretagISEC AB
AdressISEC AB
11457 STOCKHOLM
KontorsadressRiddargatan 17
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0723102568
E-postadress:
therece.selin@isec.com Jobbnummer 3106398
Observera att sista ansökningsdag har passerat.