Office Manager

Fyndiq AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fyndiq AB i Stockholm

Är du serviceinriktad och brinner för kontakten med människor?

Då har du hamnat rätt! Vill du dessutom bidra till att stärka en kultur och vara ansiktet utåt i ett företag som präglas av högt tempo, ungt sinne, gemenskap, tillgänglighet, fokus, innovation, kommunikation, mod, kreativitet, ödmjukhet och internationella kollegor så är den här rollen helt rätt för dig. Som Office Manager tar du ägandeskap över allt som rör vårt kontor, du arbetar för trivsel, gemenskap och ser till att kontoret fungerar så att arbetet flyter på som det ska.

I den här rollen kommer du att arbeta med stort och smått men med fokus att främja kultur, sammanhållning och arbetsmiljön för alla som arbetar på Fyndiq. Du kommer att arbeta med administrativa uppgifter, göra kontorsrelaterade inköp så väl som ansvara över det dagliga på kontoret med kaffe, välkomnande av gäster och med att säkerställa att det är ordning och reda i våra gemensamma utrymmen. I ditt arbete med att främja sammanhållning och kultur är du en social medelpunkt, ordnar med gemensamma aktiviteter och planerar kreativa och överraskande företagsevent.

Vem är du?

Arbetet innebär många kontaktytor och uppgifter så ingen dag är den andra lik. Arbetstempot är högt och fartfyllt då Fyndiq är ett snabbväxande bolag med en dynamisk och föränderlig miljö. För att lyckas i den här rollen är du en utförare som får saker gjorda, du har hög servicekänsla och är duktig på att se vad som behövs göras, ser till att det blir åtgärdat och följer upp ditt arbete. I och med det kommer din förmåga att upptäcka förbättringsområden och att du är självgående hjälpa dig att göra ett bra jobb.

Du kommer att ingå i Fyndiqs HR-team och kommer under en arbetsdag att vara den på kontoret som kommer i kontakt med flest kollegor och gäster och agerar därför med en naturlig självklarhet som ett socialt nav och som Fyndiqs ansikte utåt. Därför ser vi att du är serviceinriktad, med lätthet kan ta kontakt med människor och drivs av att vara delaktig i att skapa en högklassig arbetsmiljö.

Låter detta som en utmaning för dig? Tveka inte att ansöka!

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Researcher Jakob Wallöf på jakob@fyndiq.se

Fyndiq är en marknadsplats på nätet som erbjuder mer än 160 000 produkter till fyndsugna konsumenter. Samtidigt är vi en merförsäljningskanal för e-handlare som enkelt vill öka sin försäljning eller avyttra produkter som rör sig långsamt. Över en halv miljon svenskar har handlat på Fyndiq sedan starten och resan för att bygga? the one stop bargainshop" runt om i världen har bara börjat.

Fyndiq etablerades på marknaden 2010 och har sedan dess haft en väldigt stark tillväxt. I dag är vi ett av Europas mest snabbväxande teknikbolag och under 2013 omsatte vi 124 miljoner kronor, en hundraprocentig ökning från året innan. Vi är ett entreprenörsdrivet bolag med ett stort engagemang och högt uppsatta mål för framtiden. Under 2014 fortsätter vi att hålla samma starka tillväxt med siktet på är att bli störst i Sverige och ta Fyndiq ut på den internationella marknaden. Idag är vi 56 ambitiösa och stolta medarbetare och söker nu en Office Manager till vårt team.

Publiceringsdatum
2014-08-21

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jakob Wallöf, Researcher 0725775711 jakob@fyndiq.se

Företag
FYNDIQ AB

Adress
FYNDIQ AB
ALSTRÖMERGATAN 20 A 3TR
11247 STOCKHOLM

Kontorsadress
ALSTRÖMERGATAN 20
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-41040656

Jobbnummer
1971351

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Fyndiq AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fyndiq AB: