Office Manager

Eolus Vind AB (Publ). / Backofficejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Eolus Vind AB (Publ). i Malmö, Hässleholm, Halmstad, Göteborg, Sundsvall eller i hela Sverige

Vi har tänkt framåt så långt tillbaka vi kan minnas.
Börja hos oss och se till att vi aldrig slutar.

Sedan starten för trettio år sedan har Eolus vuxit till en av Nordens ledande projektörer inom förnybar energi. Idag utvecklar, etablerar och förvaltar vi förnybara energiprojekt inom vindkraft på land och till havs, solkraft och energilagring. Eolus erbjuder investerare attraktiva och konkurrenskraftiga investeringsmöjligheter i Norden, USA, Polen och Baltikum. Med kompetenta och engagerade medarbetare rör vi oss framåt i snabb takt och driver omställningen till förnybar elproduktion.

Vill du vara spindeln i nätet och bidra till att vi får ett trevligt och välfungerande kontor? Ser du vad som behöver göras och gillar att göra det lilla extra? Då kan rollen som Office Manager vara intressant för dig.

Vi är nyinflyttade i fräscha lokaler nära centralstationen i Malmö och du kommer att få fria händer att bygga upp all struktur och service för att skapa ett trivsamt kontor. Du har mycket kontakt med interna kollegor och externa besökare och blir vår kontaktperson gentemot hyresvärd, leverantörer av kontorsmaterial, växter, kaffe, frukt, mat och allt annat som behövs på ett kontor.

Du får varierande arbetsuppgifter och måste kunna prioritera vad som är viktigast. I dina uppgifter ingår att ta emot besökare, posthantering, förbereda inför möte, säkerställa ordning och reda på kontoret, support vid mottagande av nyanställda och organisera gemensamma personal- och friskvårdsaktiviteter.

Du har gymnasieexamen och några års erfarenhet av arbete med kundkontakt eller service. Då du använder MS Office i ditt dagliga arbete krävs det att du är van användare. Vi har mycket internationella kontakter så du har god förmåga att uttrycka dig både muntligt och skriftligt på engelska. Att koordinera resor, konferenser, mässor och events ingår också i ditt jobb liksom att hjälpa till med inköp av profilprodukter och marknadsmaterial. Detta är en ny roll, vilket innebär att den kommer att utvecklas över tid och vi utgår från att du vill vara med och bidra.

Som person är du kreativ och kommunikativ och tar gärna egna initiativ till att driva och förbättra vår arbetsmiljö och underlätta för dina kollegor. Vi erbjuder dig ett jobb i härlig miljö, med trevliga kollegor i ett bolag som arbetar med förnybar energi.

Ansök med CV och brev via vår karriärsida. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta My Lindau - HR Business Partner my.lindau@eolusvind.com.

Kom och tänk stort, högt och långt med oss på Eolus - vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-05-19

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Eolus Vind AB (Publ).

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Eolus Vind AB (Publ). (org.nr 556389-3956), http://www.eolusvind.com

Arbetsplats
Eolus Vind

Jobbnummer
6663679

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Eolus Vind AB (Publ).

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Eolus Vind AB (Publ).: