Office Manager -extra
Quick Office Franchise Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Quick Office Franchise Sweden AB i Stockholm,
Danderyd,
Malmö eller i
hela Sverige Företagsbeskrivning
Quick Office är sedan 25 år en ledande leverantör av flexibla arbetsplatser i Stockholm. Vi driver idag 11 enheter i Sverige och i Spanien. Våra kontor inkluderar professionell service, bemannad reception, konferensrum, pod studio, coworking, mat & dryckesservering.
Vad vi söker
Quick Office söker extra personal i form av Service Host/Office Manager till flera utav våra kontor. Vi söker dig som kanske frilansar vid sidan av/har gått i pension men saknar mötet med människor som en arbetsplats kan ge, eller liknande. Vi ser gärna att du är flexibel och kan hoppa in med rätt kort varsel då vi ofta inte vet i förväg när extra bemanning behövs. Vi söker dig med tidigare erfarenhet från servicebranschen (gärna hotell/restaurang/konferens). Vår Service Host/Office Manager är ansvarig för servicen på kontoret och säkerställer att vi levererar en bekväm vardag för alla våra hyresgäster. Vi söker dig som långsiktigt vill arbeta med oss.
Generella arbetsuppgifter:
Bemanna reception och telefoni.
Ansvara för mötesrumsbokningar, göra beställningar och utföra servering vid catering.
Sköta administrationen kring hyresgästernas avtal.
Mindre inköp till enheten.
I enlighet med checklistor i driftshandboken utföra dagliga servicerundor på enheten.
Allmänna kontorsgöromål såsom posthantering och inkommande samtal.
Utföra visningar för potentiella kunder.
Bemöta kunders invändningar och synpunkter och agera därefter.
Vara väl insatt i kundernas avtal.
Anordna kundfrukost.
Rapportera utan fördröjning till berörda i organisationen såsom behov av stöd eller avvikelser.
Kvalitetssäkra enheten i enlighet med driftshandboken.
Utrustning av kontoret, möblering samt styling av kontorsrum enligt manual vid in och utflytt samt ombyggnationer.
Vem vi söker
Som Service Host/Office Manager är du den första personen som gästen möter, därför är det av stor vikt att du har ett varmt bemötande och är uppmärksam på detaljer och våra medlemmars behov. Du har ett brinnande intresse för människor samt gillar ordning och reda både i ditt eget och dina kollegors arbete. Allt för att ge våra medlemmar en fantastisk upplevelse. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att bemanna receptionen, leverera service i världsklass och ansvara för att kontoret alltid ser presentabelt ut.
I rollen som Servicehost/Office Manager är du ansvarig för värdskapet för hela kontoret både gentemot externa kunder och hyresgäster. Förutom att ansvara för driften är du dessutom duktig på att prioritera arbetsuppgifter så att verksamheten flyter på.
Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta dem beslut som krävs för att göra våra medlemmar nöjda och leverera fantastisk service. Vi lovar dig en arbetsplats som är föränderlig och där ingen dag är den andra lik. Du gillar att ha många bollar i luften och att göra fler saker samtidigt. Vi är övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar.
Vad vi erbjuder
Vi är en liten organisation med en verksamhet som ger dig stora möjligheter. Du får vara med på resan då vår organisation går vidare mot målet att dubblera omsättningen på ett par år. Vi är otroligt stolta över våra kontor och vi bryr oss genuint om våra medarbetare och medlemmar.
En attraktiv arbetsplats med härlig gemenskap, stark företagskultur och trevliga kollegor.
Möjlighet att vara med om en spännande resa framöver och växa med bolaget.
Möjlighet att arbeta självständigt och flexibelt.
Jobba i en spännande bransch som är under konstant utveckling.
_______________________________________________________
Anställningstyp: Extra, vid behov.
Lön: Timlön
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Rapporterar till: Regional Operations Manager
Arbetsplats: Vi söker personal till flera utav våra enheter.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Quick Office Franchise Sweden AB (org.nr 556783-1853)
Kontakt Regional Operations Manager
Evelina Hindliden
evelina@quickoffice.se 0767214704 Jobbnummer 8389480
Observera att sista ansökningsdag har passerat.