Office Manager - föräldrarvikariat

Sopra Steria / Receptionistjobb / Stockholm
2019-04-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager - föräldrarvikariat" (publicerad 2019-05-08) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sopra Steria i Stockholm, Göteborg, Östersund eller i hela Sverige

Som Office Manager hos Sopra Steria är det du som ansvarar för att allt flyter på som det ska på vårt kontor. Vi sitter på Vasagatan mitt i Stockholm, med hög standard och stor terrass. Tjänsten är ett föräldrarvikariat fram till september 2020.

Som Office Manager hos oss har du en nyckelroll för hur våra kunder och medarbetare upplever vår arbetsplats. Dina viktigaste uppdrag är att alltid ge högsta möjliga service, se till att vårt kontor alltid är i topptrim samt att allt fungerar som det ska. Oavsett om du svarar i telefonen, möter en besökare eller hjälper en kollega är din servicekänsla alltid på topp.

Rollen innebär att vara ansvarig för den dagliga driften av vårt kontor och att leda det dagliga arbetet i vår mycket välbesökta reception där du arbetar tillsammans med Lucas, vår supertrevliga Front Office Assistant.

För att trivas i tjänsten behöver du vara initiativtagande och självgående, eftersom det förväntas att du självständigt strukturerar upp dina arbetsdagar och driver ditt eget arbete. I dina arbetsuppgifter ingår att:

• Ansvara för avtal och kontakter med leverantörer, inköp till kontoret, samt för att ett antal administrativa uppgifter hanteras på ett effektivt och korrekt sätt.
• Ta dagliga rundor genom lokalerna och fylla på kaffe, frukt, kontorsmaterial etc. samt att se till att det är undanplockat och fräscht överallt.
• Vara behjälplig både administrativt och praktiskt inför nyanställningar och våra onboarding-dagar.
• Delta i förberedelser inför event samt boka lokaler, luncher, konferenser etc.

För att lyckas i rollen som Office Manager måste du ha en naturlig känsla för service och kvalitet samt förståelse för detaljernas betydelse i att skapa en trivsam miljö.

Sammanfattningsvis söker vi dig som

• tar initiativ och självständigt driver saker framåt
• är strukturerad och tycker om
• att hålla ordning och reda
• är pragmatisk och prestigelös
• är villig att kavla upp ärmarna om det behövs
• har vana av administrativa arbetsuppgifter
• är lyhörd för önskemål och högt ställda förväntningar
• har hög grad av servicekänsla

Vi ser gärna att du har minst ett par års erfarenhet i liknande position.

Publiceringsdatum
2019-04-04

Så ansöker du
Ansök enkelt genom att ladda upp ditt CV och personliga brev via annonsen på vår hemsida! Observera att vi inte tar emot ansökningar inkomna via mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Om du har frågor om tjänsten eller oss som bolag är du välkommen att Petra Fekete på petra.fekete@soprasteria.com

Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sopra Steria

Adress
Sopra Steria
Vasagatan 38
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 38

Jobbnummer
4712578

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sopra Steria

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sopra Steria: