Office Koordinator på heltid till Zmarta!

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-12-08

Om tjänsten
Vi söker nu en servicetänkande och administrativ Office Koordinator till vår kund Zmarta. Hos Zmarta ges du möjlighet att arbeta i en roll som är bred och med stort ansvar. Tjänsten är på heltid med arbetstider 08:00-17:00.

Tycker du att detta låter intressant? Sök tjänsten redan idag!

Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Om företaget
Vår vision är att ingen ska betala en krona för mycket! Zmarta Group vill göra det enklare för sina kunder att fatta smartare beslut när det handlar om pengar. Detta är anledningen varför vi erbjuder en rad olika tjänster för lån (personliga och företagslån) och bolån, elektricitetsavtal och försäkringar. De flesta av våra partners är banker, elleverantörer och försäkringsbolag.

Vi gör det möjligt för våra kunder att fatta smartare beslut som bidrar till en förbättrad personlig ekonomi samtidigt som vi erbjuder våra partners fördjupade kundinsikter och kostnadseffektiva vägar att nå sin målgrupp.

Zmarta Group har ett team av passionerade och pålitliga anställda som gör sitt absolut främsta för att säkerställa att just du får den bästa möjliga lösningen. Vi strävar efter att hela tiden förbättra och optimera vår verksamhet och jobbar hela tiden för att bygga en industriledande teknisk plattform, så att du kan lita på att du, genom att använda våra tjänster, har fattat det smartaste finansiella beslutet.

Dina arbetsuppgifter
Som Office Koordinator är du ansvarig för Zmartas Stockholmskontor och den interna service som krävs för en arbetsplats med ca 120 anställda. Du är det första ansiktet som alla möter när de kommer in, där det är viktigt att du skapar en positiv och välkomnande upplevelse för alla medarbetare och besökare.

I rollen ansvarar du bland annat för:
• Inkommande mail och förfrågningar, ca 30-50 mail per dag.
• Resebokningar
• Ta emot besökare
• Övergripande ansvar för kontoret och aktiviteter som sker på kontoret
• Bud- och posthantering
• Kvittoredovisning, fakturahantering
• Onboarding av nya interna medarbetare
• Konferensbokning
• Beställningar och förberedelser av luncher, fika och vid event.
• Arbeta med olika projekt
• Andra administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en liknande roll eller motsvarande. För att trivas som Office Coordinator hos vår kund är du initiativtagande och gillar att arbeta självständigt. Du är proaktiv och självgående i ditt arbete och tar med glädje an uppgifter. Som person är du en problemlösare, servicetänkande, noggrann och bra på att bygga relationer. Du har även en förmåga att se vad som behövs göras och ser till att det blir gjort. Du behöver även besitta förmågan att kunna prioritera och sätta gränser på ett trevligt sätt.

Du har datavana och är van att arbeta administrativt i Word, Excel och PowerPoint. Vidare behärskar du det svenska och engelska språket väl i både tal och skift samt har god kommunikativ förmåga.
Rollen Office Coordinator ställer krav på att du är representativ och professionell i ditt bemötande både mot kund och kollegor. Vidare trivs du i en ansvarstagande roll där du får koordinera och planera för att det dagliga arbetet ska flyta på så bra som möjligt.

Övrig information
Tjänsten är på heltid och du blir anställd som konsult av KFX HR-partner men arbetar på Zmarta. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Start för tjänsten är i januari månad.
Vi arbetar med löpande urval och rekommenderar dig att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare på 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4606".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Kontakt
Mathilda Berg
mathilda.berg@kfx.se

Jobbnummer
6161535

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: