Office Experience Manager till Billogram

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi är Billogram, vi gör digital fakturering med fokus på kundupplevelse och just nu växer vi så att det knakar. I skrivande stund är vi 150 anställda - med många nya kollegor på väg! Som Office Experience Manager hos oss är du den som känner till det godaste lunchstället, ordnar den bästa sommarfesten samtidigt som du har stenkoll på detaljer och skapar rutiner för att underlätta det dagliga arbetet på kontoret.

Publiceringsdatum
2022-05-25

Dina arbetsuppgifter
I rollen ansvarar du för att vårt kontor är en inspirerande och rolig arbetsplats för alla och är en viktig del i att säkerställa en fantastisk medarbetarupplevelse. Du tillhör vårt HR-team och arbetar dedikerat för att skapa en arbetsmiljö där vår härliga kultur frodas - något som alla medarbetare värdesätter högt. Det omfattar allt från att se till att det dagliga arbetet rullar på friktionsfritt till att ta emot besökare och arrangera aktiviteter.

Du har en viktig roll inom bolaget där du tar stort ägandeskap för hela kontorsdriften, vi har exempelvis en kommande kontrosflytt där du kommer ha en central del och projektledande roll. Hos oss får du möjlighet att påverka, har du en tanke eller idé för nya happenings på kontoret, luncher, AWs eller ser ett behov att utveckla policy - go for it!

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat;

* Arrangera aktiviteter och event för bolagets samtliga medarbetare, det innefattar exempelvis luncher, AW:s, temadagar och jul- samt sommarfester
* Vara en viktig del i onboardingprocessen där du beställer arbetsmaterial, accesser och ser till att de får ett riktigt Billogramvälkomnande
* Hantera inköp och du är kontaktperson gentemot leverantörer och hyresvärd samt välkomnar besökare och medarbetare till kontoret
* Se över allmänna utrymmen och konferensrum

Vem är du?
För att passa i rollen tror vi att du har tidigare erfarenhet från en liknande roll som kontorsansvarig och känner dig känner dig bekväm med att hantera många uppgifter och projekt parallellt. Du tar initiativ, är självgående och har en "can-do" attityd till det mesta. Du älskar att interagera med andra och har en genuin serviceådra.

Vi tror också att du är energisk, kreativ och har ett lösningsfokuserat mindset. Du har ett proaktivt och strukturerat förhållningssätt och lämnar ingenting åt slumpen. Människorna på Billogram är prestigelösa och empatiska, så det hoppas vi såklart att du också är.

Vad vi kan erbjuda dig
Att bli en del av Billogram innebär att vara med på en spännande resa där du får mycket ansvar, massor med fantastiska kollegor och mängder av skratt.

Detta är en tillsvidareanställning på heltid, med en inledande provanställning. Förväntat startdatum är i så snart som möjligt med hänsyn till uppsägningstid.

I denna rekrytering har vi valt att samarbeta med Jurek och har du frågor om tjänsten är du därför varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsult Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se

Sökord: Kontorsassistent, Kontorsansvarig, Office Assistant, Office Coordinator, Office Administration, Office manager, Reception, Receptionist, Support.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Kontakt
Consultant Manager
Evelina Thimper

Jobbnummer
6682006

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: