Office Coordinator till vår kund i Stockholm

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-08-22

Om tjänsten
Lockas du av att arbeta i en professionell miljö på ett företag som präglas av nytänk och entreprenörsanda? Som Office Coordinator hos vår kund har du varierande arbetsuppgifter inom kontor och administration. Tjänsten är på heltid och du arbetar på plats hos vår kund i centrala Stockholm.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Viktigt är att du trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt. I din roll som Office Coordinator ingår det att vara behjälplig där behovet finns, vilket bland annat innefattar att:

• Ta emot besökare, servera kaffe/te och utföra ärenden
• Ta emot och besvara inkommande samtal och mejl
• Hålla snyggt och rent i kontorets lokaler, t ex tömma diskmaskinen, rengöra kaffemaskinen och plocka undan efter möten
• Ansvara för inköp till kontoret och hantera befintliga samt nya avtal med leverantörer
• Planera och boka event, konferenser och tjänsteresor
• Beställa samt duka fram frukost, lunch och fika till möten
• Assistera ledningen och övriga medarbetare med praktiska och administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer
För att trivas i rollen som Office Coordinator är du servicemedveten, prestigelös och självgående. Du är social, positiv till förändringar och kommer med egna initiativ och kreativa idéer. Vidare har du ett noggrant, strukturerat och innovativt arbetssätt. Som företagets ansikte utåt förväntas du alltid vara trevlig, representativ och relationsbyggande.

För att lyckas i rollen som Office Coordinator ser vi även att du har:

• Tidigare erfarenhet av liknande roller såsom receptionist eller kontorsassistent
• En god servicekänsla och förmåga att hantera många ärenden samtidigt och prioritera bland ärenden
• God administrativ förmåga och datorvana, bland annat inom Office-paketet
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Övrig information
Start: Omgående, vid överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Måndag till fredag, 08.00-17.00

Plats: Stockholm

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8855373

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: