Office Coordinator till Valmet med start omgående

Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2024-04-05

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Valmet. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Valmet är den ledande globala utvecklaren och leverantören av teknik, automation och service inom massa-, pappers- energiindustrin. Valmet ingår i den finska Valmet-koncernen och levererar anläggningar, utrustning, processlösningar, service och experthjälp till pappersbruk, kemiska och mekaniska massabruk, fiberboard och energiindustri över hela världen. Valmet har en stor kundbas i Skandinavien där tre av fyra svenska pappersbruk är levererade av Valmet.

Dina arbetsuppgifter
Som Office Coordinator kommer du att arbeta brett och varierat med service, administration och koordinering. Din roll innebär att du hjälper till med problem som uppstår i den dagliga verksamheten, samt har kontakt med leverantörer och sköter supporten gällande fastighetsrelaterade frågor. Du kommer att ha en central roll med varierande administrativa arbetsuppgifter, som att hantera beställningar, fakturor och att hantera och uppdatera intranätet för att säkerställa enkel tillgång och organiserad information. Du kommer också att ha ett övergripande ansvar för att skapa en inbjudande miljö för både medarbetare och kunder.

• Hantering av beställningar av kontorsmaterial och förbrukningsmaterial
• Administration, registrering och viss fakturahantering
• Arbete med frågor relaterade till HSE (hälsa, säkerhet, miljö)
• Medverkan i onboarding-processer

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av en liknande roll såsom receptionist, administratör eller inom kundservice
• Obehindrade kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska
• God dator- och systemvana och goda kunskaper i Microsoft Office
• B-körkort
• Meriterande med kunskaper i Sharepoint, Photoshop och Indesign

För att trivas i denna roll är det viktigt att du som person får energi från att tillhandahålla högkvalitativ service till sina kollegor. Det är också avgörande att vara professionell i sitt bemötande, ha en stark kommunikativ förmåga samt vara villig att hjälpa till och samarbeta med andra. Du stimuleras i en koordinerande och varierande roll där man tar eget ansvar för dagliga arbetsuppgifter, samt har du förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Dessutom är det viktigt att ha förmågan att självständigt hitta lösningar på problem, ta egna initiativ och fatta beslut. För att uppnå framgång i rollen är det också viktigt att vara flexibel i arbetssättet och vara villig att hjälpa till med det som behövs under dagen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
David Renblad
david.renblad@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8588651

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: