Office Coordinator till Kylma AB

Kylma AB / Receptionistjobb / Stockholm
2024-03-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Office Coordinator till Kylma AB" (sökbar t.o.m. 2024-11-26) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kylma AB i Stockholm, Solna, Jönköping eller i hela Sverige

Kylma AB är Sveriges ledande agenturföretag för komponenter frys-kylteknik, värmeåtervinning, värmepumpar och komfortteknik. Vi har huvudkontor och centrallager i Spånga samt flera försäljningskontor och hämtlager runt om i Sverige.
Kylma AB är i behov av en Office Coordinator till vårt huvudkontor i Spånga. Denna tjänst innebär en central roll som spindeln i nätet och omfattar arbetsuppgifter knutna till både Kylmas reception och administrativa ansvarsområden.
Om rollen
Som Office Coordinator kommer du att ha övergripande ansvar för den dagliga driften av receptionen. Detta inkluderar att agera som företagets ambassadör genom att möta kunder och besökare på ett professionellt sätt, både personligen, via telefon, e-post och chatt.
Dessutom kommer du att vara ansvarig för att säkerställa att kontoret är utrustat med nödvändiga material och att utföra inköp när så behövs. Rollen innebär även betydande administrativt arbete såsom arkivering, kundadministration, leveransbevakning samt bekräfta order i företagets affärssystem.
Exempel på arbetsuppgifter:
Bemöta besökare och kunder och visa de rätt
Ansvara för telefonväxel, chatt och mejl
Administrerar anställdas mobilabonnemang
Sortera inkommande post
Inköp av kontorsmateriel och kaffe
Kontakta kunder och fraktbolag angående leveranser
Administrera order och kunder i affärssystemet
Arkivering

Kvalifikationer och erfarenhet
För att möta rollen som Office Coordinator på Kylma AB förväntar vi oss att du har en godkänd gymnasieexamen samt att du har minst 1 års erfarenhet av arbete inom service eller administrativa roller. Du ska även kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska.
Utöver våra krav ser vi att du som person har en fallenhet för service, är positiv och trivs med att hantera många bollar i luften. Då rollen har många interna och externa kontaktytor med en koordinerande funktion ser vi att du även är noggrann, nyfiken och engagerad i ditt arbete.
För rätt person finns det även goda utvecklingsmöjligheter framåt.
Grundläggande krav:
Gymnasieexamen
Serviceerfarenhet och/eller erfarenhet av administrativt arbete i minst 1 år
Kan obehindrat föra samtal på Svenska och Engelska

Publiceringsdatum
2024-03-11

Så ansöker du
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 08.00-16.30
Tjänstgöringsform: Vikariat
Tilltänkt startdatum är under aprilmånad men vi jobbar med löpande urval och intervjuer så ansök redan idag!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kylma AB (org.nr 556059-7048)
Fagerstagatan 29 (visa karta)
163 53  SPÅNGA

Jobbnummer
8529925

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kylma AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kylma AB: