Office coordinator till kund i norra Stockholm

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Office coordinator till kund i norra Stockholm
Har du lång erfarenhet i en receptionistroll/kontorsansvarig och har ett öga för detaljer? Är du redo för nästa utmaning? Då är tjänsten som Office coordinator något för dig!

Publiceringsdatum
2020-05-27

Om tjänsten
Som Office Coordinator kommer du vara kontorets mitten punkt. Du kommer ha fokus på att ta emot besökare, besvara samtal i växeln, ansvara för kontorets gemensamma ytor samt administrativa uppgifter. I rollen kommer du kontrollera och stödja alla administrativa uppgifter på kontoret och se till att kontoret fungerar smidigt och effektivt. Kunden jobbar med att importera bilar till Sverige och har återförsäljare över hela landet. Arbetsmiljön är kreativ och receptionen ligger i en central punkt av företaget, där miljön är internationell med många kontaktytor.

Tjänsten på heltid, vardagar kl. 8-17.

Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden kommer bl.a att vara
• Ansvara för underhåll, leveranser, utrustning och fakturor
• Hantera inventarier på kontorsmaterial och placera ordrar vid behov
• Övervaka kontorets dagliga aktiviteter som huvudkontakt i receptionen
• Receptionistuppgifter: hälsar besökare och svara och koppla telefonsamtal
• Granska och godkänna kontorsleveransfakturor
• Hantera felrapportering och vara huvudkontaktpunkten för kontorsleverantörer och fastighetsägare.
• Se till att gemensamma utrymmen är rena; töm diskmaskinerna och hantera kaffemaskinerna. Se till att mötesrummen är rena och snygga i ordning.
• Var ansvarig för att träna back-up pool på kontorsuppgifter, mottagning och säkerhet
• Intern kommunikation angående kontorsförfrågningar
• Övrig administration av exempel industridata samt uppdatera e-postlistor

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet som receptionist/kontorsansvarig och ser denna tjänst långsiktigt. Du har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter och gillar att ha struktur i ditt arbete. Vi ser att du har ett öga för detaljer och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en helhets syn över kontoret och ser det som behövs göras.

Vidare ser vi att det här är en roll för dig som är positiv, bra på att kommunicera både på svenska och engelska och kan hantera människor i olika situationer. Du vågar ta ansvar, är professionell och vågar agera problemlösare. Vi ser att du är handlingskraftig och vågar agera där det behövs.

Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet som receptionist/konotrsansvarig
• Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och är professionell
• Du är handlingskraftig och har en helheltssyn
• Du är flytande i svenska och engelska

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen

att kontakta ansvarig rekryterare:
Amanda Hagestål via Adecco 010 - 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Reception, konferans, Office Manager, Office Coordinator, Coordinator, Kontor, bilföretag, Fordonsbolag, Service, Kontors, Kontorsansvarig

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-06-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-32596".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5241207

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: