Office Coordinator till Anticimex Global AB
Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige SNABBFAKTA:
Omfattning: Deltid på 80%
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Nu söker vi för Anticimex Globals räkning en social, serviceinriktad och organiserad Office Coordinator. Detta är en direktrekrytering där start för tjänsten är omgående. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Anticimex är en av de främsta globala aktörerna inom skadedjursbekämpning och är den ledande aktören inom digitala bekämpningslösningar. Anticimex grundades i Sverige 1934 och är idag verksamt i 20 länder i Europa, Asien och Stillahavsområdet samt i Nord- och Latinamerika med över 7000 anställda. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar de hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen.
DIN ROLL:
Som Office Coordinator hos Anticimex Global ansvarar du bland annat för att ta emot gäster, se till att det alltid är snyggt och prydligt på kontoret och i konferensrum. Vid större möten hjälper du till att koordinera och beställa catering. I rollen har du även ansvar för inköp av bland annat kontorsmaterial och dagligvaror samt kontakt med fastighetsägare och övriga leverantörer och hantverkare.
Utöver ansvaret över kontoret och Frontdesk ingår även administrativa arbetsuppgifter. Du kommer exempelvis att ha en viktig roll i genomförandet av koncernens årliga medarbetarundersökning, så som att lära sig verktyget, ha kontakt med leverantören samt koordinera och planera medarbetarundersökningen i samråd med ditt team.
VEM ÄR DU?
Du har en förmåga att skapa en miljö där kunder och kollegor trivs, du har lätt för att prioritera och hantera varje ärende lika professionellt. Du är på alerten, ser vad som behöver göras och är bra på att planera din arbetsdag. Att ta egna initiativ är något som är nödvändigt i den här rollen! Självklart är detta lite av dina kännetecken; organiserad, social, lösningsfokuserad och oförutsägbara situationer navigerar du smidigt med en förmåga att reda ut det mesta.
Eftersom många av besökarna samt de du kommer att kommunicera med skriftligt kommer från andra länder är du lika bekväm på engelska som svenska språket. Du har minst grundläggande kunskaper i Office-paketet.
ÖVRIG INFORMATION
• Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seOm Ryska Posten Bemanning
Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-01-31ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.ryskapostenbemanning.se Arbetsplats Ryska Posten Bemanning
Kontakt Erika Aldentorp
erika.aldentorp@rpbemanning.se Jobbnummer 6293970
Observera att sista ansökningsdag har passerat.