Office Coordinator Stockholm
Randstad AB / Receptionistjobb / Stockholm
2022-09-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Coordinator Stockholm" (publicerad 2022-11-03) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-09-26Dina arbetsuppgifterVill du vara med på en häftig resa på ett av världens största produktionsbolag? Älskar du att ge förstklassig service till dina kollegor? Då tycker vi att du ska läsa vidare!
Vi har en inspirerande dröm och önskan att Fremantle ska vara den plats som kreatörer väljer att kalla sitt hem. Den här drömmen och målbilden genomsyrar hela vår kultur, våra produktioner och vår verksamhet. Som Office Coordinator/Kontorsansvarig kommer du att vara en oerhört viktig kulturbärare och ansiktet utåt. Här är alla roller viktiga och vi som jobbar i en stödjande roll skapar förutsättningar för våra kreatörer att publicera oemotståndlig underhållning.
Ansvarsområden
Det kommer att vara en varierande tjänst där du ena sekunden säkerställer en trevlig kontorsmiljö eller planerar frukost till att i nästa ställa krav mot kaffeleverantören. Du är med och skapar en härlig arbetsmiljö för dina kollegor vilket kan handla om allt från att piffa mötesrum och gemensamma ytor så att det ser trevligt och välkomnande ut till att visa intresse och engagemang för våra häftiga produktioner. Du kommer hålla "introduktioner" där du visar upp det nya kontoret för såväl nya medarbetare som externa besökare. Din uppgift blir alltså att ta ett helhetsansvar för kontoret och rollen kommer att formas genom vår vision att skapa platsen alla kreatörer vill kalla för sitt hem.
Övriga administrativa arbetsuppgifter som ingår i rollen:
bokning av resor och konferenser
beställning av datorer, nycklar etc
handkassa och kvittoredovisning
inköp av kontorsmaterial samt mat och dryck till fikor, frukostar och AW:s.
ta emot leveranser
ansvara över telefonväxeln
hjälpa produktioner med övriga administrativa tjänster
KvalifikationerVi tror du har minst 5 års erfarenhet från en liknande roll som Office coordinator eller Office Manager. Kanske har du varit projektledare i eventbranschen?
Har en god systemvana (exempelvis Teams, Sharepoint, Officepaktet)
Behärskar svenska och engelska väl i såväl tal som skrift
Har B-körkort
Som person är du flexibel, social och älskar att ge service i toppklass. Att ta egna initiativ faller sig naturligt för dig och du tycker om att jobba självständigt med mycket frihet i din roll. Du är proaktiv i ditt arbete och ligger alltid steget före.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Så ansöker duSista ansökningsdag 2022-10-12 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan! För mer information kontakta gärna Hanna Wide,
hanna.wide@randstad.se eller 072 064 91 06.
Om företagetVår dröm är att vara en plats där kreatörer ges de bästa förutsättningarna för att skapa oemotståndlig underhållning. Fremantle producerar idag några av Sveriges största och mest populära tv-program som exempelvis Idol, Talang, Bonde söker fru, Vem bor här, Masked Singer och Grand Designs Sverige. Fremantle är även en global innehållsproducent som varje år levererar över 12 000 timmar av underhållning runt om i hela världen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRandstad AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201408713".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Hanna Wide
hanna.wide@randstad.se +46720649106 Jobbnummer 7013712
Observera att sista ansökningsdag har passerat.