Office Coordinator på deltid sökes till läkemedelsbolag

Adecco Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
2024-05-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Coordinator på deltid sökes till läkemedelsbolag" (publicerad 2024-08-05) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-05-31

Om tjänsten
Som Nordics Office Coordinator kommer du att spela en central roll i att stötta Nordics General Manager och ledningsteamet i deras dagliga aktiviteter och projekt. Du kommer att vara en del av ett dynamiskt och stödjande team där din organisatoriska förmåga och proaktiva attityd kommer att värdesättas högt. Tjänsten är på deltid och du kommer jobba minst 3 dagar i veckan.

Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco med start omgående och pågår inledningsvis i 6 månader, för rätt kandidat finns det möjlighet till förlängning

I din roll som Nordics Office Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Stödja Nordics General Manager i dagliga aktiviteter och projekt.
• Ge administrativt stöd till Nordics ledningsteam.
• Koordinera events, möten, scheman och bokningar.
• Ordna resor och boenden.
• Hantera kontraktsarkivering och ge internt stöd till Juridikteamet och andra relevanta intressenter.
• Stödja finansavdelningen med PO:er i SAP.

Om dig
Vi söker dig som är en proaktiv och självgående individ med utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska. Du har goda projektledningskunskaper och är en lagspelare som trivs med att samarbeta med olika avdelningar och intressenter. Din bakgrund inkluderar relevant erfarenhet inom administrativt arbete och gärna erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö.

Vidare ser vi att du är strukturerad, noggrann och har en stark problemlösningsförmåga. Du har även goda kunskaper i affärssystemet SAP och är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt.

Viktigt för tjänsten är:

• Proaktivt och självgående arbetssätt.
• Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska.
• Goda projektledningskunskaper.

Extra meriterande
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystemet SAP.
• Tidigare erfarenhet från att arbeta i en startup
• Tidigare erfarenhet från läkemedelsbranchen

OBS! DU MÅSTE SKICKA IN DITT CV PÅ ENGELSKA FÖR ATT GÅ VIDARE I PROCESSEN

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Nordics Office Coordinator, Administrativ koordinator, Kontorskoordinator, Nordics, SAP,

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-45640".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Jesper Jenefjärd

Jobbnummer
8719619

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: