Office Coordinator med HR-profil sökes till internationellt bola

Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.

Komet söker för Gemaltos räkning en servicemedveten person inom för heltidstjänst i Älvsjö.

Franska Gemalto är med 10,000 anställda, och dryga två miljarder euro i omsättning, världsledande inom digital säkerhet. Hos Gemalto får du chansen att jobba inom ett mycket spännande tekniskt område med hela världen som arbetsfält.

Gemalto utökar sin verksamhet samtidigt som de ska skapa interna rutiner och arbetssätt, därför utökar de just nu sin HR-avdelning med en HR-assistent. Detta är en tjänst för dig som trivs med att arbeta med varierande arbetsuppgifter och som trivs med både administration och att organisera, samtidigt som du älskar att ge god service och har en stort intresse inom personal och organisation.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

• Stötta HR-avdelningen med olika operativa frågor

• Agera som rekryteringsstöd

• Uppdatera intranätet med ny information

• Administrera genomförandet av möten och kundevent

• Vara ett administrativt stöd bl.a. med framtagning av presentationsmaterial, ta hand om posthantering m m samt fungera som administrativ resurs för HR avdelningen 

Är du den vi söker?

Vi tror att du har erfarenhet från en liknande tjänst som inbegriper administration, service och kundbemötande. Du har en högskoleutbildning inom personal eller motsvarande och har eventuellt arbetat tidigare med rekrytering och administration. Du känner dig trygg med både svenska och engelska i tal och skrift och har goda kunskaper i Officepaketet. Som person är du initiativtagande, starkt serviceorienterad, prestigelös och utåtriktad. Du har en god organisatorisk förmåga, förstår vikten av att vara tillmötesgående och noggrann i din roll samt trivs med att ha flera saker på gång samtidigt.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet vid tillsättning av denna tjänst.

Information om uppdraget:

Start: Omgående

Omfattning: heltid

Period: juli 2012 till januari 2013 med goda möjligheter till fast tjänst

Lön: enligt överenskommelse

Detta är en uppdrag via Komets konsultuthyrning, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet, men arbeta ute hos kund.

Publiceringsdatum
2012-06-25

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-07-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
KC-KG, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm

Jobbnummer
1280581

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: