Office coordinator/administratör med omgående start
Wrknest AB / Administratörsjobb / Stockholm
2021-11-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office coordinator/administratör med omgående start " (publicerad 2021-11-11) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wrknest AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du komma in på ett av Stockholms coolaste och innovativa bolag, med att hjälpa den interna personalen?
Publiceringsdatum2021-11-08Om tjänstenWrknest söker nu en ambitiös administratör till ett växande bolag som levererar frakttjänster. De har på nolltid gått från start-up till scale up och söker grymma stjärnor som kan hjälpa kunderna med diverse behov.
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Wrknest men jobbar på uppdrag ute hos vår kund. Starten är omgående och uppdraget sträcker dig ungefär 4 månader, med chans till förlängning.
Dina framtida arbetsuppgifter
Detta är en ny roll på bolaget och en perfekt chans för dig att komma in i ett växande bolag. I rollen som Office Coordinator/Admistratör kommer du att jobba nära bolagets exekutiva assistent och hjälpa henne med diverse administrativa uppgifter. Du kommer dessutom få möjligheten att stötta Senior Office Coordinator med kontorsuppgifter, såsom hålla koll på kontoret, sköta post etc... Detta är en perfekt roll för dig som är på jakt efter en administrativ och fartfylld roll med start omgående. Du kommer vara del av en energifylld miljö och ha kontakt med i huvudsak väldigt nöjda och trevliga medarbetare.
Vi söker dig som har
• Flytande språkkunskaper i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
• Arbetat med liknande uppgifter
• Älskar att leverera god service och gillar att överträffa medarbetarnas förväntningar
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, strukturerad och driven. Som person trivs du att jobba i högt tempo och är serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Tjänsten avser heltid, 40h/v. Start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Företaget ligger i centrala Stockholm.
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWrknest AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wrknest AB (org.nr 559293-2213),
http://www.wrknest.se Arbetsplats Wrknest
Kontakt Andrea Rahlen
andrea@wrknest.se Jobbnummer 6100816
Observera att sista ansökningsdag har passerat.